PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Odp: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 13:22:38
    Temat: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Michal Sz." <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk <k...@b...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4nc4j$kco$...@d...ceti.com.pl...

    > Czyli osoba, ktora sie pomylila zwrocila firmie pieniadze za te skladki i
    > podatek, ktora firma wczesniej odprowadzila?? To chyba zwrocila komus z
    > "gory" do kieszeni, bo przeciez nie do kasy! Albo nie rozumiem :(

    Nie zwrocila firmie tych pieniedzy, tylko zwrocila mi...

    > to troche i ja bym jednak wolala wszystko wyprostowac. Kiedys to Ty mozesz
    > byc posadzony o kombinowanie z tymi swiadectwami pracy i podawanie
    > nieprawdziwych danych (urzad pracy), a tu bedziesz w jakims tam stopniu
    > bronil (kryl) osoby, ktora popelnia dosc powazny blad. A jestes pewien, ze
    > pieniedzy, ktore Ty niby dostales, jako pensje, nie wziela inna osoba
    > podpisujac sie np. za Ciebie?

    Pewien tego nie jestem, ale osoba z ktora rozmawialem to byl generalnie
    jeden z dyrektorow i zapewnial mnie, ze nikt pieniedzy nie bral...

    > Ale miales tam umowe na okres probny czy okreslony chyba 4 miesiecy, o ile
    > dobrze pamietam, do kwietnia, a dalej co? Musiala byc jeszcze jakas! Na
    > pewno nikt takiej "za Ciebie" nie podpisal? Podpisales przeciez
    rozwiazanie
    > za porozumieniem stron jakiejs umowy, tylko jakiej?

    A tego nie wiem, ale na poczatku podpisalem umowe na 3misiace i po 2 i pol
    kazali mi podpisac za porozumieniem stron a ostatnio takze zostalem
    poproszony po prostu o rezygnacje z pracy i podpisanie podania za
    porozumieniem stron.