PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › [OT] Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-22 21:10:05
    Temat: [OT] Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: kender <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sheer wrote:

    > dojrzała demokracja to dla mnie przede wszystkim Wielka Brytania,
    > jest chyba najstarsza demokracją, to tam w czasach Cromwell'a jeszcze
    > wykrystalizował się model 'monarchii konstytucyjnej' istniejący do dzisiaj
    >
    > następne w kolejce są USA, Kanada, kraje skandynawskie, itd.

    Wlk Brytania jest monarchią konstytucyjna, nie demokracja. I nie
    "republiką". Polecam zajrzec do rocznika statystycznego. I przyjrzec sie
    definicjom "demokracji", "republiki" i monarchii.

    > złe mody i demokracje zazwyczaj małej ilości ludzi odpowiadają
    > zadowolona zeń jest tylko wąska 'elita' wybrańców
    > na ogół żyjąca KOSZTEM reszty społeczeństwa, z WYZYSKU!

    Och. A Ty to głos ludu...?
    Byl taki jeden w zeszlym wieku. Tez byl Glosem Ludu i dla i mysla o
    innych krzyczal. Bo sam mial dla siebie pomysl, zupelnie niezly. Nazywal
    sie Josif Wissarionowicz Dżugaszwili.

    pzdr
    Kender