PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-24 13:13:30
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> napisał(a):

    > To dosyć normalne, że po pojawieniu się nowego, maszynka zgrzyta. Może
    > nie od razu zazgrzyta, ale prędzej czy później do tego dojdzie. Taka
    > reakcja odroczona jest zresztą trudniejsza do opanowania.

    Nie musi. Jeśli prowadzi się rekrutację trochę na zasadzie
    przyjmowania "znających Józefa", to często nie zgrzyta wcale.

    Ale to bardzo trudne i powyżej pewnego rozmiaru firmy w zasadzie niemożliwe.

    > Mogą nawet po pracy lać się po mordach, byle to akceptowali i dobrze się
    > z tym czuli.

    Oczywiście, niech se nawet kluby walki zakładają, byle by o nich nie mówili w
    pracy. ("The first rule of Fight Club is - you do not talk about Fight
    Club.") :-D

    > Zawsze jest prowodyr lub grupa prowodyrów.

    No, nie jestem przekonana.

    Ale ja miewałam do czynienia z jednostkami absolutnie wybitnymi, które w
    ciągu paru dni potrafiły skutecznie zrazić do siebie pół firmy. ;-)

    > Eee, chyba przesadzasz. Spierniczać, czyli narażać na szwank dobre
    > wyniki w reakcji na narażanie na szwank dobrych wyników?

    Skoro firma sama skutecznie nam uniemożliwia osiąganie jak najlepszych
    wyników, to należy spierniczać byle dalej przy najbliższej okazji.

    --
    JoP