-
Office Manager, kierownik biura
... Odpowiada też za prawidłowy obieg dokumentów oraz za sprawny przepływ informacji. Planuje i nadzoruje zaopatrzenie w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe. Planuje ... i nadzorowanie prac administracyjno-biurowych Wymagania Zazwyczaj pracodawcy od kierowników biur wymagają wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia na ...
Tematy: Office Manager, kierownik biura -
Pracownik administracyjno-biurowy
... kierunek studiów często uzależniony od profilu działalności firmy) Pracownicy zatrudnieni w biurze powinni posiadać umiejętność gromadzenia, przetwarzania, analizowania informacji, prawidłowego wnioskowania oraz jasnego formułowania przekazu. Wymagane jest, aby wykazywali się umiejętnością obsługi sprzętu biurowego oraz oprogramowania komputerowego ...
-
Automatyk, inżynier automatyk
... specjalistami organizowanie kontroli jakości i niezawodności wyrobów opracowywanie dokumentacji technicznej, konstrukcyjnej oraz technologicznej projektowanych urządzeń zbieranie i analizowanie informacji o najnowszych rozwiązaniach konstrukcyjnych w świecie. Wymagania Osoba na tym stanowisku musi posiadać tytuł inżyniera automatyki zdobyty na ...
Tematy: automatyk, inżynier automatyk -
Recepcjonista, recepcjonistka
... w firmie, hotelu czy ośrodku wypoczynkowym, gdzie odpowiada za pierwszy kontakt z klientami, należyte przyjęcie ich oraz udzielenie podstawowych, niezbędnych informacji. W zakres obowiązków recepcjonisty wchodzą czynności związane z obsługą gości, obsługą centrali telefonicznej, organizacją obiegu korespondencji, obsługą urządzeń biurowych. Zakres ...
Tematy: recepcjonista, recepcjonistka -
Sekretarka
... pomiędzy przełożonym a pracownikami przedsiębiorstwa, jego klientami i kontrahentami. Sekretarka wykonuje czynności, które zapewniają sprawną pracę sekretariatu oraz organizuje przepływ informacji – wewnątrz i na zewnątrz jednostki organizacyjnej. Często osoba na tym stanowisku jest pracownikiem najściślej współpracującym z przełożonym, tzw. „prawą ...
Tematy: sekretarka -
Asystent, asystentka, asystentka prezesa, asystentka dyrektora
... , sporządzanie poleceń zarządu, monitorowanie realizacji budżetu, przygotowywanie zestawień dokumentów i raportów finansowych, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie, organizowanie podróży służbowych, współpraca z firmami partnerskimi. Wymagania Od asystentki przeważnie wymaga się wykształcenia wyższego (kierunek ...
-
Wystarczą 4 kroki, aby sprawdzić uczciwość pracodawcy
... oferty zatrudnienia. - Sposobem na uniknięcie kłopotów z brakiem pensji jest weryfikowanie wiarygodności przedsiębiorstw poprzez kilka, ogólnodostępnych źródeł. Jednym z nich są bazy Biur Informacji Gospodarczej, w których można znaleźć dane o zaległościach płatniczych lub ich braku danej firmy. Jeżeli to pozytywne wiadomości, możemy być pewni, że ...
-
Jak dać się złapać head hunterom?
... Inspekcji Pracy. Po drugie samo zgłoszenie swoich danych jest proste. W większości biur polega to na osobistym zgłoszeniu się do agencji i złożeniu CV, czasami ... o pracę, płacy (chyba, że pracodawca chce negocjować osobiście). Na podstawie tych informacji podejmujecie Państwo decyzję czy chcecie uczestniczyć w dalszej procedurze. Jeżeli nie - to ...
-
Co mówi o nas stanowisko pracy?
... chce się tu czuć jak w domu”. Dlatego, oceniając cudze biurka, nie przyjmujmy od razu negatywnych interpretacji, lecz poszukujmy na nich informacji, które pomogą nam lepiej poznać szefa czy kolegów, a dzięki temu sprawniej z nimi współpracować.
-
Dbaj o swój wizerunek w Internecie
... 2% użytkowników sprawdza informacje o swoich małżonkach. Statystyki 123people potwierdzają wyniki badań Pew Research Center według których ponad 30% Internautów szuka w sieci informacji o ludziach, z którymi pracuje i konkurencji, 16% użytkowników sprawdzało, co pojawia się w Internecie o osobach, z którymi umówiły się na randkę lub są w związku ...
-
Jak napisać list motywacyjny?
... ” – dostosowany do pracodawcy. Każdy może skopiować typowy list motywacyjny, ale to indywidualizm pokazuje, że traktujesz sprawę poważnie Nie zawieraj negatywnych informacji, takich jak osobiste konflikty z poprzednim pracodawcą, szczegóły z sądu czy wrogie komentarze na temat obecnego pracodawcy Nie używaj skomplikowanych słów tylko ...
-
Składasz wypowiedzenie umowy o pracę? Zachowaj spokój
... e-mail, wizytówki klientów i współpracowników oraz informacje dotyczące projektów, nad którymi pracowałeś. Kiedy już opuścisz biuro, nie będziesz miał do tych informacji dostępu. Myśl pozytywnie Jeśli Twoja praca była naprawdę strasznym przeżyciem, odejście może być ciężkie. Jednak wnoszenie starego bagażu do nowej ...
-
Plotki w biurze? 5 tricków by nie dać się wciągnąć
... się najpierw do szefa i szczerze zapytaj, czy jest ona prawdą i czy Twoja pozycja jest zagrożona. Przełożony to najbardziej wiarygodne źródło informacji i wszelkie pytania lub wątpliwości należy w pierwszej kolejności poruszać właśnie z nim – zauważa Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Nie przekraczaj granic ...
-
Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii
... to poważne przewinienie. Nigdy nie wiesz, czy dana wiadomość nie zawiera cennych informacji np. od Klienta czy od kolegi, z którym wspólnie pracujecie nad projektem. ... jest nie tylko irytujący, ale oznacza także brak szacunku. Przepływ informacji pomiędzy współpracownikami musi być płynny, gdyż w przeciwnym razie komunikacja wewnętrzna ulegnie ...
-
Zobacz, co zabija twój rozwój zawodowy
... nie warto czekać do ostatniego momentu, tylko stale aktualizować swoją wiedzę o ofertach pracy oraz dbać o dostęp potencjalnych pracodawców do aktualnych informacji o nas. Postawmy na regularną obserwację rynku, a tym samym oczekiwań pracodawców. W szukaniu innych możliwości zawodowych pomagają aktualne oferty dostępne na Pracuj ...
-
Prace wakacyjne: wynagrodzenia są zróżnicowane
... kelnerów na obiektach EURO 2012 mogą sięgać od 12 do 22 złotych za godzinę pracy. Mniejsze zróżnicowanie występuje wśród pracowników informacji, których średnie wynagrodzenie jest niewiele wyższe od kelnerów – dodaje Tomasz Hanczarek. Dalsze miejsca w przygotowanym przez Work Service rankingu najbardziej dochodowych ...
-
Jak założyć firmę w UE
... , biur rachunkowych, agencji nieruchomości. Ponadto, mankamentem są wysokie podatki dochodowe. Jednakże w kwestii podatku dochodowego obowiązuje polsko-belgijska umowa o unikaniu podwójnego opodatkowania, która pozwoli obywatelowi polskiemu na płacenie podatków tylko w jednym państwie, a nie jednocześnie w Polsce i Belgii. Dodatkowych informacji na ...
-
Szef i pracownik - wzajemne oczekiwania
... dalej, możemy się spodziewać, że z każdej z tych grup wyłonią się kandydaci do zarządzania większą ilością informacji i chcących nadzorować więcej wydarzeń. Te osoby stają się kierownikami projektów lub biur projektowych. Pracodawcy w budownictwie natomiast (w sumie nie tylko w budownictwie) dzielą się na wizjonerów, ekonomistów nastawionych ...
-
Jak aktywnie szukać pracy?
... i oznacza tworzenie sieci kontaktów służących do celów biznesowych. Pozwala na wymianę informacji, wiedzy oraz udzielaniu sobie nawzajem pomocy przez osoby znajdujące się we ... są wiosną i na jesieni, a informacje o nich znajdziemy na uczelni i w ogłoszeniach uniwersyteckich Biur Karier. Agencje Rekrutacyjne Jednym ze sposobów na zwiększenie swoich ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... one firmę i kontaktują się z klientami, a ponadto mają dostęp do poufnych informacji. Pożądanymi cechami u kandydatów na tego typu stanowiska są wysoka kultura osobista, ... Ukrainy, szukają nowego miejsca dla swoich siedzib. Liczba nowo otwartych biur wzrasta z każdym miesiącem, a firmy zajmujące się nieruchomościami komercyjnymi, cały czas ...
-
Praca w Niemczech. Na co zwrócić uwagę?
... funkcjonujących w danym kraju, zgłaszając się do inspekcji pracy czy szukając informacji w polskich placówkach dyplomatycznych. W każdym momencie możemy zweryfikować wybraną agencję ... lub udać się urzędów pracy (Arbeitsamt) — w Niemczech istnieje ponad 800 biur pracy Arbeitsamt i wszyscy obywatele UE mają prawo z nich korzystać. Ogłoszeń o pracę ...
-
Praca zdalna w praktyce. Co radzi pracownikom HR?
... . Wielu jest otwartych np. na wypożyczanie foteli czy podstawek pod laptopa z biur – mówi Agata Dzierlińska. Organizując przestrzeń pracy warto przyjrzeć się możliwościom, jakie gwarantuje ... firmowej kuchni, to nie tylko plotki, ale też czas na wymianę informacji, pomysłów, wzajemne inspirowanie się. Pandemia podkreśliła, jak bardzo istotne są tego ...