PracaGrupypl.praca.dyskusje › znęcanie się nad pracownikiem - długie

  • 41. Data: 2002-05-23 14:20:13
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Głupoty ? Każdy co tu na post odpisywał by Cię zjebał jak psa za twoje
    > poglądy !!!
    >
    > Pieprzony albo pracodawca albo farciarz ... wpuszczony do firmy bocznym
    > weściem i chyba bez kwalifikacji ?

    Akurat, każdą pracę znajdowałem z ogłoszenia w gazecie. Aktualna praca jest
    moją czwartą. A co do kwalifikacji to ty ich nie masz skoro cię wywalają z
    pracy.
    A tak na zakończenie to powiem ci że jesteś głupim chujem.

    wm

  • 42. Data: 2002-05-23 14:34:49
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > To jak twoja 4 to masz kiepskie kwalifikacje albo kończyłeś studia co uczą
    > jak wieszać gruszki na wierzbie !!!
    > Nie dziwię się że zmieniasz co chwilę pracę, może byś się przyznał za co
    cię
    > zwalniają co ???

    Akurat zawsze ja sam się zwalniałem i nie miałem problemu ze znalezieniem
    nowej pracy. A w obecnej pracuję ponad 3 lata. Ty zapewne byś się tu tyle
    nie utrzymał, bo twoja niekompetencja wyszłaby na jaw góra po miesiącu.
    Więc się nie dziwię, że wywalają cię z pracy. Zanim zaczniesz opluwać
    pracodawców zastanów się czy jesteś im faktycznie potrzebny. Na rozmowie
    kwalifikacyjnej każdy potrafi ściemniać. Tylko trzeba mieć na tyle
    inteligencji, żeby nie przesadzić, bo w pracy to szybko wyjdzie. A jak
    wyjdzie to zazwyczaj sruuuu z roboty. Sądzę, że Ty jesteś takim przypadkiem.

    wm

  • 43. Data: 2002-05-23 15:49:18
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik wm napisał:

> [...]
    > pracy.
    > A tak na zakończenie to powiem ci że jesteś głupim chujem.

    Na pewno nie pracujesz w handlu i masz stresującą robotę, skoro Ci tak
    szybko nerwy puszczają. To znaczy, że podświadomie czujesz, że Wrangler
    ma rację, tylko nie chcesz tego przyznać sam przed sobą.
    Na marginesie: nie możesz wiedzieć, czy ktoś jest ch..., bo w internecie
    mężczyźni mogą się podawać za kobiety i na odwrót. ktoś może być jeszcze
    niezdecydowany, więc nie należy przypisywać mu cech, co do których nie
    ma pewności.

    Dogbert

  • 44. Data: 2002-05-23 16:34:56
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 23 May 2002 12:46:29 +0200, "Ruda" <m...@w...pl> wrote:

    >Wyszła ona za mąż, zaszła w
    >ciążę. Standardowa sytuacja prawda???...... żenującym okazał się fakt, że
    >kobieta mimo bodajże 4 może 5 miesiąca ciąży bała się powiedzieć, że w
    >ogóle jest w ciąży!!!!!!.....

    To może coś podobnego.
    W moich obowiązkach było przyjmowanie personelu do sieci sklepów na
    terenie kraju. Pierwsze przykazanie _szefowej_ czyli kobiety: "Nie
    zatrudniaj dziewczyn bo one mają taki feler że zachodzą w ciążę." Ręce
    i nogi opadają. Byłbym w stanie to przełknąć jakoś gdyby to powiedział
    mężczyzna. Ale z ust kobiety brzmiało to baaardzo dziwnie.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 45. Data: 2002-05-23 17:18:14
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ja czytając posty Wranglera i Yamahy odniosłem wrażenie, że pracodawca
    > powinien prowadzić firmę nie po to aby przynosiła zysk tylko po to aby móc
    > robić dobrze pracownikom - czyli płacić pensje, powinien przejmować się
    ich
    > sytuacją rodzinną i finansową, a tak wogóle to powinien rozdawać wszystkie
    > zarobione pieniądze. Może wtedy zyskałby uznanie w ich oczach. Tyle tylko,
    > że oni sa miernotami i nikt z ich zdaniem i poglądami nie będzie się
    liczył.

    Człowieku wiesz co piszesz ??? Gdyby wziąść moje i twoje kompetencje i
    wykształcenie byłoby ci łyso, gdyby ktoś z forum miał możliwośc weryfikacji
    tego !
    A post dotyczył mobingu, a jak nie wiesz co to jest to zapytaj na grupie, to
    ci odpowiedzą, bo odnoszę wrażenie że pracujesz chyba w jakiejś instytucji
    charytatywnej albo na probostwie, gdzie takich problemów na codzień nie ma
    !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 46. Data: 2002-05-23 17:28:29
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Na pewno nie pracujesz w handlu i masz stresującą robotę, skoro Ci tak
    > szybko nerwy puszczają. To znaczy, że podświadomie czujesz, że Wrangler
    > ma rację, tylko nie chcesz tego przyznać sam przed sobą.

    Masz rację, nie pracuję w handlu, a pracę mam średnio stresującą.
    Jeżeli komuś nerwy puszczają to napewno nie moje (poczytaj jego wcześniejsze
    posty). Ja od dłuższego czasu obserwuję jakie bzdury on i yamaha wypisują na
    grupie, więc moje określenie było właściwe. Do tych ludzi nie trafiają żadne
    argumenty. Sądzę, że to są ludzie niedowartościowani o niskich
    kwalifikacjach, którym wydaje się że świat powinien leżeć u ich stóp. A że
    tak nie jest i spotykają się z realną oceną ich osoby przez pracodawców
    (zapewne niepochlebną), powoduje że ubliżają im. Widać tylko w ten sposób
    mogą to odreagować.
    Może gdyby mieli trochę samokrytyki i zaczęli realnie patrzeć na świat to
    pewnie zmienili by poglady.

    Dodam również, że w Polsce przymus pracy sie skończył.
    Nikt nikogo do niej nie zmusza, a jak komuś się niepodoba w firmie zawsze
    może się zwolnić. Może również założyć własną firmę. I to jest
    dobrodziejstwo kapitalizmu. A jeżeli pracodawca poniża, wyzywa itp
    pracownika to pracownik może go podać do sądu (pomijam już fakt jak nasze
    sądy pracują).

  • 47. Data: 2002-05-23 17:35:41
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Na pewno nie pracujesz w handlu i masz stresującą robotę, skoro Ci tak
    > szybko nerwy puszczają. To znaczy, że podświadomie czujesz, że Wrangler
    > ma rację, tylko nie chcesz tego przyznać sam przed sobą.

    Dogbert owszem ma powody ku temu aby czuć podświadomie moją rację, skoro
    zmieniał pracę 4 razy !!!
    A przyznać to on się nie przyzna, tylko w kółko będzie pisał że firma jest
    po to aby pracodawca był Panem a jak sie nie podoba to załóż własną !!!
    Operuje tylko 2 argumentami .... i ma płytkie myślenie !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 48. Data: 2002-05-23 17:53:59
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Po twoich wcześniejszych
    > postach z różnych wątków sadzę, że uważasz za nią każdą firmę w której
    > pracowałeś. Wściekasz się, że właściciel ma willę i 3 samochody. Jesteś
    > typowym polaczkiem, który zazdrości.

    Jeśli o to chodzi to chyba wciąż nie rozumiesz czegoś !!! Za złe firmy
    uważam te w których pracownika traktuje się jak psa i o tym ludzie tu piszą
    !!!
    To nie są jedynie moje słowa, o tym był post kolegi Tomasza w którym
    bierzemy udział !!!
    A nikomu niczego nie zadroszczę, no chyba że ty !!! Trudno się nie wściekać
    na pracodawcę co ma 3 samochody a pracownikom w firmie od 3 mscy zalega z
    pensjami, a będąc przy ksiegowej dobrze wiedziałem iż zwlekał aby mieć kasę
    na koncie - innych przykładów nie podaję bo mam nadzieje że się domyślasz
    !!!

    > Nie zaprzeczam, że zła atmosfera w pracy nie istnieje. Ale
    > jeżeli ci ona nie odpowiada, to zawsze możesz się zwolnić. Aha złą
    atmosferę
    > wytwarza się nie tylko w relacji szef-pracownicy ale również
    > pracownicy-pracownicy. I sadzę że ta druga znacznie częściej występuje.

    A widzisz i tu nie masz racji, bo gorsze ralacje sa pomiędzy szefostwem a
    pracownikami !!! A relacje pracownik - pracownik niejednokrotnie wynikają z
    napuszczania szafa aby ludzie sami sie zagryźli, sam to obserwowałem !!!

    Wrangler

  • 49. Data: 2002-05-23 17:56:51
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ty akurat nie masz żadnego myślenia. Operujesz jednym argumentem -
    > pracodawcy to oszuści i sk........

    Wcale nie operuję takim myśleniem, jedynie stwierdzam fakty iż wiele
    pracowników ma dość takiego traktowania przez pracodawcę !!!!

    wrangler

  • 50. Data: 2002-05-23 18:11:10
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Człowieku wiesz co piszesz ??? Gdyby wziąść moje i twoje kompetencje i
    > wykształcenie byłoby ci łyso, gdyby ktoś z forum miał możliwośc
    weryfikacji
    > tego !

    No to pochwal się nimi. Napisz jakie masz wykształcenie i ile lat pracujesz.

> [...]
    > charytatywnej albo na probostwie, gdzie takich problemów na codzień nie ma

    A czy ty wiesz co to instytucja charytatywna? Po twoich wcześniejszych
    postach z różnych wątków sadzę, że uważasz za nią każdą firmę w której
    pracowałeś. Wściekasz się, że właściciel ma willę i 3 samochody. Jesteś
    typowym polaczkiem, który zazdrości.
    Jak chcesz luksusowo żyć to weź się do roboty i przestań pieprzyć jak to
    jesteś wykorzystywany. Pisząc "weź się do roboty" miałem na myśli założenie
    własnej firmy.

    A co do mobbingu to temat ostatnio stał się modny bo o czymś dziennikarze
    musza pisać. Nie zaprzeczam, że zła atmosfera w pracy nie istnieje. Ale