PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Date: Thu, 23 May 2002 17:49:18 +0200

    Użytkownik wm napisał:

    > Akurat, każdą pracę znajdowałem z ogłoszenia w gazecie. Aktualna praca jest
    > moją czwartą. A co do kwalifikacji to ty ich nie masz skoro cię wywalają z
    > pracy.
    > A tak na zakończenie to powiem ci że jesteś głupim chujem.

    Na pewno nie pracujesz w handlu i masz stresującą robotę, skoro Ci tak
    szybko nerwy puszczają. To znaczy, że podświadomie czujesz, że Wrangler
    ma rację, tylko nie chcesz tego przyznać sam przed sobą.
    Na marginesie: nie możesz wiedzieć, czy ktoś jest ch..., bo w internecie
    mężczyźni mogą się podawać za kobiety i na odwrót. ktoś może być jeszcze
    niezdecydowany, więc nie należy przypisywać mu cech, co do których nie
    ma pewności.

    Dogbert