PracaGrupypl.praca.dyskusje › znęcanie się nad pracownikiem - długie

  • 31. Data: 2002-05-23 12:49:07
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Zbesztać przy wszystkich pracownikach od najgorszych !!!!! Ja tak zrobiłem
    jeszcze przed odebraniem świadectwa pracy, mówiąc że mam dowody które użyję
    przeciw niej i wiesz co ??? Prosiła aby zostawić jej firmę w spokoju i ją,
    że przygotuje mi świadectwo pracy i nie chce żadnych scysji gdzieindziej
    więc rozstaniemy sie normalnie !!!! Taka to była " motyka " !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 32. Data: 2002-05-23 13:05:52
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Pytanie: możesz powiedzieć co to za firma?? może Komandor O-W S.A. ???
    > (teraz nazwa może brzmieć Firma O-W S.A.)

    Nie, COMA PHU w Katowicach - handel komputerami.
    Inne moge podac na priva .....

    Wrangler

  • 33. Data: 2002-05-23 13:11:34
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

  • 34. Data: 2002-05-23 13:20:01
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > ok.. zapraszam...niestety tak jest było i bedzie, że jedna taka sprawa
    rzuca
    > cień na ogólny pogląd w tej materii... Jak odeszłam z Komandora musiałam
    > bardzo się przełamać by ponownie poszukać pracy, bałam się że trafię na
    coś
    > podobnego bądź gorszego...doskonale wiem jak jest

    Ja to miałem szczęście na kilku takich trafić, ale tam były inne problemy
    typu, obiecanki cacanki a po czasie do widzenia, bo tylnym wyjściem
    wpuszczali swojego z rodziny !!!
    Więc ogólnie o pracodawcach mam jedna zadanie.... którego mozecie sie sami
    domyśleć !

    Wrangler

  • 36. Data: 2002-05-23 13:38:44
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A co myslałeś, że właściciel będzie dobrze robił Tobie a nie swojej
    > rodzinie.
    > Jeżeli tak to jesteś idiotą.

    Znowu Ty głąbie przyszłeś tu ???

    Wrangler

  • 37. Data: 2002-05-23 13:44:45
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A co do niechcianych osób na grupie, to Ty się do nich zaliczasz, więc
    > przestań nadawać, bo to co piszesz to same głupoty.

    Głupoty ? Każdy co tu na post odpisywał by Cię zjebał jak psa za twoje
    poglądy !!!

    Pieprzony albo pracodawca albo farciarz ... wpuszczony do firmy bocznym
    weściem i chyba bez kwalifikacji ?

    Wrangler

  • 38. Data: 2002-05-23 13:53:07
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Akurat, każdą pracę znajdowałem z ogłoszenia w gazecie. Aktualna praca
    jest
    > moją czwartą. A co do kwalifikacji to ty ich nie masz skoro cię wywalają z
    > pracy.
    > A tak na zakończenie to powiem ci że jesteś głupim chujem.

    To jak twoja 4 to masz kiepskie kwalifikacje albo kończyłeś studia co uczą
    jak wieszać gruszki na wierzbie !!!
    Nie dziwię się że zmieniasz co chwilę pracę, może byś się przyznał za co cię
    zwalniają co ???

    Wrangler

  • 39. Data: 2002-05-23 14:06:52
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > wpuszczali swojego z rodziny !!!

    A co myslałeś, że właściciel będzie dobrze robił Tobie a nie swojej

    wm

  • 40. Data: 2002-05-23 14:15:00
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Znowu Ty głąbie przyszłeś tu ???

    To że Ciebie wywalali z pracy wcale mnie nie dziwi. Nawet po polsku nie
    umiesz pisać. Cieszę się z tego, bo konkurencja na rynku pracy zmalała o
    takiego palanta.