PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zworot podatku

  • 1. Data: 2002-05-23 06:28:18
    Temat: Zworot podatku
    Od: "Woocash" <b...@s...uci.agh.edu.pl>

    Czy przysługuje zwrot podatku w rozliczeniu rocznym dla studenta, który
    podpisal umowe-zlecenie dnia powiedzmy 23.05.2002 r. a dnia nastepnego
    konczy 26 lat? Chodzi mi o to czy dostanie te pieniadze za rok.
    Z gory dzieki.

    __________________
    Łukasz Dziewięcki

  • 2. Data: 2002-05-23 09:45:00
    Temat: Re: Zworot podatku
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    > Czy przysługuje zwrot podatku w rozliczeniu rocznym dla studenta, który
    > podpisal umowe-zlecenie dnia powiedzmy 23.05.2002 r. a dnia nastepnego
    > konczy 26 lat? Chodzi mi o to czy dostanie te pieniadze za rok.

    Przepraszam, ale co ma wiek do zwrotu podatku? Liczy sie chyba rok
    kalendarzowy i wysokosc dochodow, tzn z PIT-u Ci wyjdzie, czy masz podatek
    do zwrotu, a jezeli umowa byla podpisana w 2002, to zwrot dostaniesz w 2003.

    Pozdrawiam
    Pookio