PracaGrupypl.praca.dyskusje › znęcanie się nad pracownikiem - długie

  • 51. Data: 2002-05-23 18:15:02
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Dogbert owszem ma powody ku temu aby czuć podświadomie moją rację, skoro
    > zmieniał pracę 4 razy !!!
    > A przyznać to on się nie przyzna, tylko w kółko będzie pisał że firma jest
    > po to aby pracodawca był Panem a jak sie nie podoba to załóż własną !!!
    > Operuje tylko 2 argumentami .... i ma płytkie myślenie !

    Ty akurat nie masz żadnego myślenia. Operujesz jednym argumentem -
    pracodawcy to oszuści i sk........

    A ile razy Ty zmieniałeś pracę?

    wm

  • 52. Data: 2002-05-23 18:27:59
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ty natomiast nie rozumiesz na czym polega prowadzenie firmy. Tobie wydaje
    > się że pracodawca powinien być jak Matka Teresa.
    > Z takimi poglądami napewno nie odniesiesz sukcesu w życiu, jeżeli w ogóle
    ci
    > na nim zależy.

    I zgadza się, pracowałem w małych i wiem czym to śmierdzi i kim jest
    pracownik !!!
    Nie mów ze nie odniosę sukcesu,... skoro ktoś lojalny chce pracować to
    odniesie, tylko że nieraz pracodawcy to potrafią stłumić i podeptać
    człowieka i jego ambicje !!!
    A tak w ogóle to zaczynasz normalnie pisać, bo przedtem mnie obrażałeś !!!
    Oby było normalnie, następnym razem !

    Wrangler

  • 53. Data: 2002-05-23 18:31:04
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Oczywiste jest również, że pracodawca nie powinien tak traktować
    > pracowników.
    > Ale skoro to robi to jego sprawa, a pracownik ma prawo go podać do sądu za
    > np. zniesławienie.

    No widzisz, tylko że niejeden musi zagryźć żeby i pracować dalej bo np. z
    racji wieku nigdzie inadziej nie doatnie pracy, albo posiedzi w domu długo
    !!!
    A to że mam własne zdanie z którym Ty się nie zgadzasz tu na grupie to miej,
    nie zabraniam ci ale następnym razem używaj innych słów, bo ja nie zacząłem
    od obrażania Cie !

    Wrangler

  • 54. Data: 2002-05-23 18:32:13
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Przestałem obrażać Ciebie, bo Ty przestałeś obrażać mnie.

    i tak ma zostać, miej sowje zdanie, nie zabraniam ci tu pisać ale ja też
    będę pisał na forum co myśle o wielu sprawach dotyczących stosunków w pracy
    !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 55. Data: 2002-05-23 18:41:20
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A nie uważasz określenia "pracodawcy to ...." za obraźliwe. Ty i Yamaha
    go
    > używaliście. A dla mnie takie określenie jest obraźliwe, bo w przyszłości
    > chcę prowadzić firmę i zatrudniać pracowników.

    Dlaczego mam uważać za obrażliwe skoro ja i wielu innych doświadczyło złego
    traktowania z ich strony ?
    Wiesz jakbyś miał jak ja kiedyś miałem, to sądzę że zgadzał byś sie ze mną
    !!!!

    Wrangler

  • 56. Data: 2002-05-23 18:53:58
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > A nikomu niczego nie zadroszczę, no chyba że ty !!! Trudno się nie
    wściekać
    > na pracodawcę co ma 3 samochody a pracownikom w firmie od 3 mscy zalega z
    > pensjami, a będąc przy ksiegowej dobrze wiedziałem iż zwlekał aby mieć
    kasę
    > na koncie - innych przykładów nie podaję bo mam nadzieje że się domyślasz
    > !!!

    No i co z tego. Mogłeś go zgłosić do PIP, ale zapewne nie zrobiłeś tego. A
    tak w ogóle to znajdź sobie dużą znana firmę w której takie praktyki nie
    występują. Jezeli zatrudniasz się w małej to musisz się z tym liczyć. I
    zapamiętaj: dla właściciela firmy najważniejszy jest jego interes, tak jak
    dla ciebie twój.

  • 57. Data: 2002-05-23 18:59:13
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Wcale nie operuję takim myśleniem, jedynie stwierdzam fakty iż wiele
    > pracowników ma dość takiego traktowania przez pracodawcę !!!!

    Przecież mogą się zwolnić. Nikt ich na siłę nie trzyma.

  • 58. Data: 2002-05-23 19:00:28
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik wm napisał:
    (...)
    > A nie uważasz określenia "pracodawcy to ...." za obraźliwe. Ty i Yamaha go
    > używaliście. A dla mnie takie określenie jest obraźliwe, bo w przyszłości
    > chcę prowadzić firmę i zatrudniać pracowników.

    I bardzo dobrze. Twój pracodawca też o tym wie i być może będzie się
    starał, żebyś nie miał za co tego zrobić. Możesz oczywiście "oszukać" go
    nie zakładając rodziny, mieszkając kątem u cioci przez najbliższe 15 lat
    i zbierając pieniądze na ten cel. Większość z tych, którym proponuje się
    założenie firmy nie ma możliwości tego zrobić, bo zostali orżnięci przez
    zatrudniających ich "przedsiębiorczych inaczej" i całe ich wynagrodzenie
    przeznaczają na utrzymanie - nie mogą pozwolić sobie na choćby
    paromiesięczny okres rozruchu firmy. Nie każdy ma i miał możliwość
    zaplanowania swojej kariery, bo zależy to od bardzo wielu czynników -
    nie tylko od chęci, umiejętności i odwagi.

    Dogbert

  • 59. Data: 2002-05-23 19:02:15
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

  • 60. Data: 2002-05-23 19:07:06