PracaGrupypl.praca.dyskusje › prestiz zawodow

  • 31. Data: 2005-10-04 12:07:41
    Temat: Re: prestiz zawodow
    Od: "macko42" <m...@N...gazeta.pl>

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "macko42" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Maćku, posiadam wystarczającą ilość wiedzy, by wiedzieć kogo szukać, w jaki
    > sposób i gdzie oraz o co pytać kandydatów i jakie rzeczy dojaśnić w
    > przypadku wątpliwości.

    .. oraz jak nie odpowiedziec na proste pytanie ;)
    a mozesz napisac w jaki sposob odroznisz speca oracle forms od niespeca?

    ja nie mam zielonego pojecia o oracle forms i nie mam problemu sie do tego
    przyznac.

  • 32. Data: 2005-10-04 12:12:10
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > To jak to jest w końcu? Bo ja jestem jednowątkowy i jak widzisz daję się
    > wodzić za nos :)

    niezbadane sa wyroki boskie, bede Cie mial na oku :D

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 33. Data: 2005-10-04 12:18:02
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

> [...]
    >
    > ja nie mam zielonego pojecia o oracle forms i nie mam problemu sie do tego

    A ja nie mam zamiaru łamać NDA. Odpiszę Ci na priv.

    pozdr.
    m.

  • 34. Data: 2005-10-04 12:52:17
    Od: d...@g...pl

    > Na szczycie sa profesor uniwersytetu, lekarz i nauczyciel.

    widac malo studentow bylo ankietowanych ;D

  • 35. Data: 2005-10-04 13:15:45
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    napisał w wiadomości news:dhto61$29j$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    > jedno i drugie. Obu nie znoszę :)

    zmień prace? ;)

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 36. Data: 2005-10-04 13:24:20
    Od: "macko42" <m...@N...gazeta.pl>

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "macko42" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie mam zamiaru łamać NDA. Odpiszę Ci na priv.

    dzieki.

    moje niedawne doswiadczenia z Twoimi kolegam i kolezankami po fachu sa takie,
    ze zwykle rozmowa na tematy merytoryczne byla ogranicznona do minimum.
    Czasem bylo to pytanie: "jak sie Pan ocenia w technologii X". Ja odpowiadalem
    np: bardzo dobrze (no, czasem podpieralem to jakos to argumentami ;)).
    Pan/pani notowala. i koniec. Potem pan/pani mowila, ze wysle moja
    oferte do 'klienta'. Po jakims czasie otrzymywalem (albo i nie) odpowiedz, ze
    sie spodobalem (albo i nie) 'klientowi'. Do dzisiaj sie zastanawiam od czego
    zalezalo czy sie podobalem czy nie. W ogromnej wiekszosci aplikowalem na
    stanowiska o podobnym profilu, ktory odpowiadal moim (IMO) kwalifikacjom i
    doswiadczeniu. Jak dla mnie, to nie bardzo mialem okazje przekonac sie i
    rozmowce, czy to imo to tylko imo ;)
    Spodziewalem sie czegos troche innego. Chociazby po to zeby sie przekonac
    czy to co mialbym robic mi odpowiada.

    Sorry, ale jakos nie bardzo mi sie chce wierzyc, ze po takiej rozmowie
    mozna wiele o moich kwalifikacjach powiedziec. W CV tez, sila rzeczy,
    ograniczalem sie do podstawowych faktow (i tak bylo dlugie).
    Z tego co zauwazylem, w zasadzie nikt z rektutujacych mnie ludzi nie wiedzial
    np. co to jest certyfikat MCSD (w branzy raczej znany). Watpie czy jesli
    napisalem, ze w projekcie x uzywalem pewnych rzeczy wchodzacych w sklad
    techonologii Y, to rektrutujacy byl swiadomy, ze to nalezy do Y ;)
    (przynajmniej pytania, jesli sie w ogole pojawily, o tym nie swiadczyly).

    Co ciekawe, oferte pracy dostalem w dzialce gdzie specem zdecydowanie nie
    jestem (orientuje sie srednio i wcale tego nie ukrywalem).

  • 37. Data: 2005-10-04 14:47:39
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sx4a13h3frn0ri@donkichot...

    > Sądze, że dotyczy to konsultantów w ogólności, nie tylko w Twojej branży.
    Różnie bywa. Moja branża jest o tyle specyficzna, że zajmuje się min.
    nauczaniem ludzi dorosłych, często wysoko postawionych. Stąd później wypływa
    przekonanie o swej niezwykłej doskonałości.

    pozdr.
    m.

  • 38. Data: 2005-10-04 14:54:31
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:dhu4ou$cql$1@inews.gazeta.pl...

    > Różnie bywa. Moja branża jest o tyle specyficzna, że zajmuje się min.
    > nauczaniem ludzi dorosłych, często wysoko postawionych. Stąd później
    > wypływa
    > przekonanie o swej niezwykłej doskonałości.

    Chyba kazda branza konsultacyjna sie tym zajmuje, a jesli nie kazda, to
    sporo galezi konsultingu ma do czynienia wlasnie z wysoko postawionymi
    doroslymi. Nie widze tu wyjatkowosci HR. A o tym, ze opisywana przez Ciebie
    cecha konsultantow jest rozpowszechniona miedzynarodowo i miedzybranzowo,
    swiadcza komiksy o Dilbercie. ;)

    I.

  • 39. Data: 2005-10-04 14:55:35
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

> [...]
    Ciebie
    > cecha konsultantow jest rozpowszechniona miedzynarodowo i miedzybranzowo,

    To fakt :) Dilbert rozgrzesza wszystkich :)

  • 40. Data: 2005-10-05 07:34:34
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zmień prace? ;)

    Utrafiłeś w samo sedno :) Szczegóły wkrótce, bo przecież nie odpuszczę
    sobie, by się publicznie pochwalić.

    pozdr.
    m.