PracaGrupypl.praca.dyskusje › DAJ SOBIE SZANSĘ !

  • 1. Data: 2005-10-03 16:58:43
    Temat: DAJ SOBIE SZANSĘ !
    Od: "ERYK" <e...@i...pl>

    Czy wiesz , że wykorzystując możliwości jakie umożliwia internet:
    - setki osób zarabia miliony?!
    - tysiące osób zarabia bardzo poważne pieniądze?!
    - A dziesiątki tysięcy osób zarabia na poziomie średniej krajowej?!
    Jeżeli posiadaż dostęp do internetu i przynajmniej kilkanaście godzin
    tygodniowo &#8211; wykorzystaj to! Zapewniamy pełne szkolenie on-line.
    Aby uzyskać więcej informacji wyślij e-mail o treści : SZANSA na adres:
    e...@i...pl

  • 2. Data: 2005-10-03 17:20:04
    Temat: Re: DAJ SOBIE SZANSĘ !
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 03-10-2005 o 18:58:43 ERYK <e...@i...pl> napisał:

    > Czy wiesz , że wykorzystując możliwości jakie umożliwia internet:
    > - setki osób zarabia miliony?!

    rubli

    > - tysiące osób zarabia bardzo poważne pieniądze?!

    a nawet setki

    > - A dziesiątki tysięcy osób zarabia na poziomie średniej krajowej?!

    średniej krajowej mozambiku

    > Jeżeli posiadaż dostęp do internetu i przynajmniej kilkanaście godzin

    [ciach]

    kolejne kupowanie jakiś raportów :D

    --
    lynx

  • 3. Data: 2005-10-04 07:52:19
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > rubli
    transferowych,

    > a nawet setki
    Dokładnie to jest ich 1 000 000,75 a wśród nich:
    Jeden A. Mickiewicz ("Ja jestem milion...") = 1 000 000
    Jeden Tytus Papcia Chmiela (0,5 - nie jest do końca człowiekiem) = 0,5
    Jeden Andrzej Lepper (homunculus robotniczo-chłopski, Bóg ulepił go z innej
    gliny albo z kobylego żebra, gdzieniegdzie przetykając konstrukcję słomą) =
    0,25

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-10-04 12:10:45
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Jeden Andrzej Lepper (homunculus robotniczo-chłopski, Bóg ulepił go z innej
    > gliny albo z kobylego żebra, gdzieniegdzie przetykając konstrukcję słomą)

    umarłem ;D:D:D:D:D:D:D

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 5. Data: 2005-10-04 12:22:24
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > umarłem ;D:D:D:D:D:D:D
    Nie martw się. Pan przewodniczący pomoże zmartwychwstać. :)

    pozdr.
    m.