PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zobacz i....oceń

  • 1. Data: 2005-10-03 17:02:16
    Temat: Zobacz i....oceń
    Od: "ERYK" <e...@i...pl>

    Ty Też Możesz Zarabiać Poważne Pieniądze
    Jeśli Posiądziesz Wiedzę Z CzesNaE-Biznes
    Zobacz: http://cneb.pl/?t=11414

  • 2. Data: 2005-10-03 17:16:58
    Temat: Re: Zobacz i....oceń
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 03-10-2005 o 19:02:16 ERYK <e...@i...pl> napisał:

    > Ty Też Możesz Zarabiać Poważne Pieniądze
    > Jeśli Posiądziesz Wiedzę Z CzesNaE-Biznes
    > Zobacz: http://cneb.pl/?t=11414

    ty ale gupi jesteś

    --
    W powietrzu wisi coś podłego | Irracjonalne jakieś zło
    Ma się ochotę na jednego | I prawdę mówiąc, tylko to

  • 3. Data: 2005-10-03 18:28:54
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: ERYK [3 Oct 2005 19:02:16 +0200]:

    > Ty Też Możesz Zarabiać Poważne Pieniądze
    > Jeśli Posiądziesz Wiedzę Z CzesNaE-Biznes

    I Też Zacznę Tak Idiotycznie Pisać Zaczynając Wszystko
    Z Wielkiej Litery...?

    Kira (Majewski zaczyna mnie naprawdę wkurwiać...)