PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przygotowanie zawodowe a Umowa zlecenie

  • 1. Data: 2005-10-03 19:20:34
    Temat: Przygotowanie zawodowe a Umowa zlecenie
    Od: KrZyHo <m...@i...pl>

    Mam pytanie, czy bedąc na "stażu" mogę z niego zrezygnowac bez zadnych
    konsekwencji, jeśli znajde zatrudnienie na umowe zlecenie?,
    mysle ze tak bo przy takiej umowie traci sie statut bezrobotnego.

  • 2. Data: 2005-10-03 19:44:54
    Temat: Re: Przygotowanie zawodowe a Umowa zlecenie
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 03-10-2005 o 21:20:34 KrZyHo <m...@i...pl> napisał:

    > Mam pytanie, czy bedąc na "stażu" mogę z niego zrezygnowac bez zadnych
    > konsekwencji, jeśli znajde zatrudnienie na umowe zlecenie?,
    > mysle ze tak bo przy takiej umowie traci sie statut bezrobotnego.

    A co stoi w papierach, które podpisałeś?

    --
    W powietrzu wisi coś podłego | Irracjonalne jakieś zło
    Ma się ochotę na jednego | I prawdę mówiąc, tylko to

  • 3. Data: 2005-10-04 10:26:25
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Mon, 03 Oct 2005 21:20:34 +0200, KrZyHo napisał(a):

    > Mam pytanie, czy bedąc na "stażu" mogę z niego zrezygnowac bez zadnych
    > konsekwencji, jeśli znajde zatrudnienie na umowe zlecenie?,
    > mysle ze tak bo przy takiej umowie traci sie statut bezrobotnego.

    Hm... To jesteś na stażu, czy na przygotowaniu zawodowym?

    Właściwie bez różnicy. W obydwu przypadkach możesz zrezygnować praktycznie
    bez konsekwncji. Jeżeli urząd nie uzna za usprawiedliwione przerwanie
    danego programu, będziesz musiał zwrócić koszt organizacji, czyli koszt
    badań lekarskich i ewnentualny zwrot kosztu dojazdu (jeśli takowy
    pobierałeś).

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski