PracaGrupypl.praca.dyskusje › prestiz zawodow

  • 21. Data: 2005-10-04 11:12:47
    Temat: Re: prestiz zawodow
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:dhtnbf$2j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To w koncu robisz headhunting czy rekrutacje?

    jedno i drugie. Obu nie znoszę :)

    pozdr.
    m.

  • 22. Data: 2005-10-04 11:14:34
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Tyle,

    > :D Piekne slowa :D
    >
    > --
    > Pawel Kowalczyk

    Tak na marginesie. Czy my się Panie Pawle nie znamy ze społeczeństwa? :)

    pozdr.
    ms.

  • 23. Data: 2005-10-04 11:24:31
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Tak na marginesie. Czy my się Panie Pawle nie znamy ze społeczeństwa? :)

    no..moj imiennik prawie Idola wygral ;)
    Okolice Szczecina? :]

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 24. Data: 2005-10-04 11:26:45
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Jasne. Szukam speców od Oracla, którzy dokonają migracji dotychczasowych
    > aplikacji do nowszych wersji Oracle Forms. Kontrakt wyjazdowy - Wiedeń.

    Ja sie ucze powoli tego, jak juz bede fantastyczny to sie odezwe i zrobimi
    Pan tego headshota czy co ;)

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 25. Data: 2005-10-04 11:39:07
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    > no..moj imiennik prawie Idola wygral ;)
    > Okolice Szczecina? :]
    eeee nieee :) Śląsk.

    Twój imiennik, z ramienia pewnego szacownego portalu, opiekuje się firmą, w
    której pracuję :)

    pozdrawiam
    m.

  • 26. Data: 2005-10-04 11:39:49
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    > Ja sie ucze powoli tego, jak juz bede fantastyczny to sie odezwe i zrobimi
    > Pan tego headshota czy co ;)

    Ok, zrobimy tego headera :)

    pozdr.
    m.

  • 27. Data: 2005-10-04 11:42:59
    Od: "macko42" <m...@N...gazeta.pl>

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> napisał(a):

    > Jasne. Szukam speców od Oracla, którzy dokonają migracji dotychczasowych
    > aplikacji do nowszych wersji Oracle Forms. Kontrakt wyjazdowy - Wiedeń.

    a znasz sie cokolwiek na oracle forms?

  • 28. Data: 2005-10-04 11:48:57
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "macko42" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a znasz sie cokolwiek na oracle forms?

    Maćku, posiadam wystarczającą ilość wiedzy, by wiedzieć kogo szukać, w jaki
    sposób i gdzie oraz o co pytać kandydatów i jakie rzeczy dojaśnić w
    przypadku wątpliwości.

    pozdr.
    m.

  • 29. Data: 2005-10-04 11:57:59
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Twój imiennik, z ramienia pewnego szacownego portalu, opiekuje się firmą,
    > której pracuję :)

    to moze je, jestem wielowatkowy :]

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 30. Data: 2005-10-04 12:06:04
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    > to moze je, jestem wielowatkowy :]

    To jak to jest w końcu? Bo ja jestem jednowątkowy i jak widzisz daję się
    wodzić za nos :)

    pozdr.
    m.