PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na ile wycenic serwis?

  • 1. Data: 2005-10-03 13:26:24
    Temat: Na ile wycenic serwis?
    Od: "marcini" <m...@s...pl>

    Witam!

    Zastanawiam sie na ile moge wycenic wykonanie serwisu internetowego. Wiem
    jak go zrobic od strony technicznej ale nie mam doswiadczeniua jesli chodzi
    o rynek i ceny. Za przyklad moze posluzyc ta strona:
    http://www.opisy-gg.com/
    Jest ona badziej rozbudowana niz to o czym mysle, ale idea jest podobna.

    Moze jest na grupie ktos kto orientuje sie w cenach w branzy?

  • 2. Data: 2005-10-03 14:52:50
    Temat: Re: Na ile wycenic serwis?
    Od: m...@i...pl

    > Witam!
    >
    > Zastanawiam sie na ile moge wycenic wykonanie serwisu internetowego.

    > Moze jest na grupie ktos kto orientuje sie w cenach w branzy?

    Osobiscie wzialbym za taki projekt od 1000 zlotych do 2000 zlotych netto (w
    zaleznosci od szczegolow) za:
    - wykonanie aplikacji w jezyku PHP
    - projekt bazy danych
    - przygotowanie kodu HTML i podpiecie szaty graficznej od grafika.

    Do tego wszystkiego praca grafika nad szata graficzna.

    To tak bardzo ogolnie po pobieznym zapoznaniu sie z serwisem bez zadnych
    specyfikacji od klienta.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-10-04 07:16:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 3 Oct 2005 15:26:24 +0200, na pl.praca.dyskusje, marcini napisał(a):

> [...]
    > http://www.opisy-gg.com/
    > Jest ona badziej rozbudowana niz to o czym mysle, ale idea jest podobna.

    Stworzenie serwisu to nie tylko kod, ale tez umiejetnosci negocjacyjne,
    wymagania klienta w szczegolach i w ogole masa rzeczy, ktorych w serwisie
    nie widac.

    Osobiscie mysle ze ponizej 1000zl nie powinno sie w ogole schodzic przy
    normalnych projektach (no chyba ze jakas wizytowka tylko)

    W zaleznosci od Twoich umiejetnosci koderskich ( [x]html strict? )i
    graficznych (o ile nie masz grafika) mysle ze ponizej 1tys. zl nie
    powinienes schodzic, ale dobrze napisany serwis tego typu (bo w tym akurat
    w kodzie zupa jest) to wart pare tysiecy jest.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl