PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana rewolucja ?

  • 51. Data: 2004-06-17 19:28:23
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Janek wrote:
    > 1. moderator sugeruje, ze kazdy moze sobie walnac skrzynke na SGH :-D

    Umiejętność czytania ze zrozumieniem w Polsce wynosi podobno około 10%
    (społeczeństwa). Jak widać nie jest to liczba wyssana z palca.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 52. Data: 2004-06-18 07:19:48
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    (....ciach...)

    > Czy bylo by glupim pomyslem zrezygnowac jednak z moderowania tej grupy
    > (jesli jest to oczywiscie mozliwe) ???
    >
    > Co na to grupowicze ? Ma to sens ?

    Rezygnacja z moderowania nie ma IMO sensu, bo jak już ktoś zauważył grupę
    zaleją ogłoszenia typu "Płacimy za czytanie maili". Wobec takiej alternatywy
    opóźnienia w pojawianiu się ogłoszeń to naprawdę niewielki problem - w końcu
    chyba rzadko się zdarza, że ktoś zamieszczając ogłoszenie w poniedziałek już
    w środę chce podpisywać umowę z pracownikiem ;) . Poza tym moderator, jeżeli
    "zatrzymuje" list to rzeczywiście przysyła rzetelną informację dlaczego -
    więc trudno podejrzewać go złośliwość.

    Ale w systemie moderowania jest jakaś zakawyczka, która powoduje, że
    korzystając z Outlooka nie da się używać polskich znaków diakrytycznych -
    jak by nie ustawić kodowania zawsze u moderatora pojawią się "robaczki" -
    znam kilka osób, które miały ten problem. Oczywiście fachowcy zaraz
    powiedzą, że Outlook jest do niczego i jak ktoś go używa to jest "luserem",
    "laserem" i jakie tam jeszcze są słowa na "l" - ale nie zmienia to faktu, że
    to program chyba najpopularniejszy

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 53. Data: 2004-06-18 08:07:00
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > To akurat nijak.

    > Bzdura.

    Jesli moderatorzy ppo w ten sposob odpowiadaja na pytania to ja sie juz
    nie dziwie, ze ludziom sie to nie podoba.
    --
    Robert Jaskula

  • 54. Data: 2004-06-18 10:46:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Czyli nie dostanę tych msg-id z wieloma skargami na moderatorów ppo?
    >
    > --

    Szanowny moderatorze ppo.
    W swoich wypowiedziach namietnie uzywasz roznych skrotow (rfd, msd, pgp itp)
    a sprawiasz wrazenie jak bys nie rozumial skrotu N/C.
    A wiec do twojej wiadomosci: N/C = no comments ; a zwyczajowo NCMSZTG - nie
    chce mi sie z toba gadac.
    Wiec daj mi czlowieku spokoj i idz sie pobawic w innej piaskownicy.

    Tomek

  • 55. Data: 2004-06-18 16:01:18
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > Wiec daj mi czlowieku spokoj i idz sie pobawic w innej piaskownicy.

    Długo jeszcze będziesz pracował nad swoim wizerunkiem wioskowego głupka?
    Czy możesz w innym Usenecie?

    (c) Beeth / Message-ID: <c8dtsi$r4a$1@absolut.sgh.waw.pl>

    & plonk

  • 56. Data: 2004-06-18 16:02:59
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Robert wrote:
    > Jesli moderatorzy ppo w ten sposob odpowiadaja na pytania to ja sie juz
    > nie dziwie, ze ludziom sie to nie podoba.

    Czy czegoś nie zrozumiałeś? Chętnie Ci wytłumaczę. W Twoim poście było
    _jedno_ pytanie. Nigdy nie ma tak, że się wszystkim podoba poza tym.

  • 57. Data: 2004-06-18 16:10:04
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pawel A. wrote:
    > Ale w systemie moderowania jest jakaś zakawyczka, która powoduje, że
    > korzystając z Outlooka nie da się używać polskich znaków diakrytycznych -

    Da się.

  • 58. Data: 2004-06-19 13:45:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:
    > A wiec do twojej wiadomosci: N/C = no comments ; a zwyczajowo NCMSZTG
    > - nie chce mi sie z toba gadac.

    chyba "no comment" ?

  • 59. Data: 2004-06-21 06:15:00
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > Da się.

    To bądź kolega i napisz jak, bo Format --> kodowanie -->Europa Środkowa
    (ISO) nie działa....
    Pozdrowienia
    Paweł

  • 60. Data: 2004-06-21 06:30:32