PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana rewolucja ?

  • 61. Data: 2004-06-21 10:00:45
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > http://evil.pl/pip/OE.html

    Dzięki

  • 62. Data: 2004-06-21 10:21:02
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Czy czegoś nie zrozumiałeś? Chętnie Ci wytłumaczę. W Twoim poście było
    > _jedno_ pytanie. Nigdy nie ma tak, że się wszystkim podoba poza tym.

    To raczej Ty nie zrozumiales.
    Cytat: "Bzdura."
    I to caly komentarz.
    Tak ciezko bylo wyjasnic dlaczego?

    Rozumiem, ze moze wkurzac to, ze dostaje sie iles %% (50? 80?) podobnych
    listow z tym samym bledem wynikajacym z nie przeczytania FAQ.
    Zastanawiam sie tylko, dlaczego nie mozna odpowiedziec na kazdy z nich
    wpisujac jaki blad wystepuje + link do FAQ? To nie zajmie wiecej jak
    kilkadziesiat sekund. A jest szansa, ze delikwent sie poprawi i
    nastepnym razem wysle poprawnie, co zaowocuje zmniejszeniem liczby
    listow od niego (z pretensjami; ponownego wyslania tej samej, blednej,
    oferty pracy).
    --
    Robert Jaskula

  • 63. Data: 2004-07-07 15:07:22
    Od: Darek Danielewski <d...@b...com>

    Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> wrote in news:cb6cnl$540$1@news.onet.pl:

> [...]
    > nastepnym razem wysle poprawnie, co zaowocuje zmniejszeniem liczby
    > listow od niego (z pretensjami; ponownego wyslania tej samej, blednej,

    Calkowicie sie zgadzam. Moderatorzy ppo zachowuja sie niepoprawnie. Nie
    sztuka jest zajmowac sie grupa dyskusyjna i nie oferowac wsparcia jej
    uzytkownikom.

    Darek