PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG i umowa zlecenie, mniejsze skladki?

  • 1. Data: 2004-06-15 22:09:36
    Temat: DG i umowa zlecenie, mniejsze skladki?
    Od: "\(piecia\)" <b...@g...pl>

    witam,

    rozmawialem ze znajomym i dowiedzialem sie ze jest mozliwosc placenia tylko
    czesci skladki zus. mianowicie jesli prowadze DG a w kazdym miesiacu
    podpisze z kims umowe zlecenie to moge wybrac zrodlo dochodu o ktorego
    zaplace zus i podatek, w tym przypadku mniejszy jesli chodzi o umowe. czy to
    prawda?

    pozdrawiam, piotr

  • 2. Data: 2004-06-16 11:49:02
    Temat: Re: DG i umowa zlecenie, mniejsze skladki?
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    no też coś o tym słyszałem i z niecierpliwością czekam na podpowiedź
    ucałowania dla świadomych

  • 3. Data: 2004-06-16 11:58:07
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 00:09, Użytkownik (piecia) napisał :

> [...]
    > zaplace zus i podatek, w tym przypadku mniejszy jesli chodzi o umowe. czy to

    Tak (jeśli jeszcze tego nie skasowali ale chyba nie).
    Jest tylko zasada że zlecenie musi być najpierw. Jeśli masz zlecenie i
    jesteś zgłoszony do ubezpieczeń z tego tytuło to zakładając DG możesz
    podać zlecenie jako źródło składek i od DG płacisz tylko zdrowotne.
    Jeśli DG już masz to nic nie zrobisz.

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\