PracaGrupypl.praca.dyskusje › Recykling a dotacje z UE

  • 1. Data: 2004-06-15 22:28:07
    Temat: Recykling a dotacje z UE
    Od: "\(piecia\)" <b...@g...pl>

    witam,

    ciekaw jestem jak wyglada sprawa ochrony srodowiska w naszym kraju po
    akcesji do UE. mianowicie chodzi mi o to czy unia doplaca firmom zajmujacym
    sie utylizacja starych urzadzen takich jak komputery, telewizory.

    pozdrawiam, piotr

  • 2. Data: 2004-06-16 07:39:22
    Temat: Re: Recykling a dotacje z UE
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "(piecia)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zajmujacym
    > sie utylizacja starych urzadzen takich jak komputery, telewizory.

    A dlaczego mialaby doplacac? - to dzialalnosc komercyjna w dodatku bardzo
    oplacalna.

    pzdr

  • 3. Data: 2005-07-05 14:40:58
    Od: "rwelka" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > zajmujacym
    > >
    > A dlaczego mialaby doplacac? - to dzialalnosc komercyjna w dodatku bardzo

    A co ma do rzeczy , czy to się opłaca , czy też nie .??

    czy tak czy tak i tak Unia do niczego nie dopłaca .

    Unieszkodliwianie wcale nie jest takie opłacalne i w dodatku nikt nie chce
    dopłacać .

    Unia wycofuje się ze strategii lizbońskiej , A właśnie w tej strategii miały
    być odpłaty