PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie dokumenty wysyłać ?

  • 1. Data: 2004-06-16 11:16:17
    Temat: Jakie dokumenty wysyłać ?
    Od: Pawel S <p...@x...pl>

    Witam!

    Przeglądam oferty pracy i często widze ogłoszenia w takiej postaci że
    opisują wymagania i na końcu:

    Oferty ze zdjęciem na m...@f...xx

    Czy mam to rozumieć, że chodzi o wysłanie CV + listu motywacyjnego ?

    Bardzo dużo widze ogłoszeń gdzie wymagają zdjęcia - nie przesadzają
    czasem ?

    Pozdrawiam Paweł S.

    --
    Powered by PLD Linux
    "PLD wspiera tych użytkowników, którym PLD działa"

  • 2. Data: 2004-06-16 11:21:55
    Temat: Re: Jakie dokumenty wysyłać ?
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    chinol wrote:

    > Zdziwilbys sie, ile ofert pracy przechodzi do dalszego rozpatrywania TYLKO
    > przez to, ze osoba na zdjeciu wyglada na rozgarnieta i czujaca blusa.

    Porażka. Głupota zatrudniających nie ma granic.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 3. Data: 2004-06-16 11:22:11
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Bardzo dużo widze ogłoszeń gdzie wymagają zdjęcia - nie przesadzają
    > czasem ?

    A czemu ?:))) Taki jestes brzydki ?:)))))))))))))))

    Zdziwilbys sie, ile ofert pracy przechodzi do dalszego rozpatrywania TYLKO
    przez to, ze osoba na zdjeciu wyglada na rozgarnieta i czujaca blusa.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-06-16 11:22:21
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel S" <p...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy mam to rozumieć, że chodzi o wysłanie CV + listu motywacyjnego ?
    >
    > Bardzo dużo widze ogłoszeń gdzie wymagają zdjęcia - nie przesadzają

    Tak, chodzi o przesłanie CV i listu motywacyjnego. CV wysyłaj najlepiej z
    zeskanowanym uprzednio zdjęciem.
    Myślę, że nie ma w tym żadnej przesady. Większość pracodawców przeglądając
    czyjąś ofertę chce "widzieć" z kim ma do czynienia.

    Pozdrawiam,

    Magda

  • 5. Data: 2004-06-16 11:47:09
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    TYLKO

    > Porażka. Głupota zatrudniających nie ma granic.

    Glupota - nie glupota - kwestia gustu. Sugerujesz, ze po buzi i inteligencji
    w oczach (lub jej braku) nie mozna wstepnie ocenic czlowieka ?? Wolisz to
    robic przez ocene dyplomu (lepszy z sgh niz ae itp) lub elaboratow glupoty
    pisanych w listach motywacyjnych (ktorych i tak w 50% nikt nie czyta jak
    przychodzi wiecej niz 10 ofert).

    Tomek

  • 6. Data: 2004-06-16 12:02:50
    Od: Pawel S <p...@x...pl>

    On Wed, 16 Jun 2004 13:22:21 +0200, Magda wrote:

> [...]
    > Myślę, że nie ma w tym żadnej przesady. Większość pracodawców przeglądając
    > czyjąś ofertę chce "widzieć" z kim ma do czynienia.

    Hmm, no to musze iść do fotografa, bo chyba takich cyfrowych w
    komputerze nie mam. To mają być fotografie takie jak do dowodu
    osobistego ?

    PS. Z dowodu to nie zeskanuje, wyszedłem jak shrek ;)

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 7. Data: 2004-06-16 12:07:44
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Magda, a któżby!) wyklepał:

    > Użytkownik "Pawel S" <p...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, chodzi o przesłanie CV i listu motywacyjnego. CV wysyłaj najlepiej z
    > zeskanowanym uprzednio zdjęciem.

    Niekoniecznie, jeśli się o to nie upominają, to widocznie im
    niepotrzebne i nie patrzą nawet, a zdjęcie tylko obciąża plik. Mnie
    raczej zastanawia w jakim formacie wysyłać? .doc? Spakowane zipem? Czy
    raczej .rtf?

    z--

    Pozdrawiam
    M.

    --
    "Hamlet jest samotny, a samotnicy zawsze się zgrywają." (Katherine
    Mansfield)

  • 8. Data: 2004-06-16 12:08:02
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 14:07, Użytkownik Mo napisał :

> [...]
    > niepotrzebne i nie patrzą nawet, a zdjęcie tylko obciąża plik. Mnie
    > raczej zastanawia w jakim formacie wysyłać? .doc? Spakowane zipem? Czy

    Ja ślę pdf. IMHO Acrobat Reader powinien być w każdej firmie
    posiadającej dostęp do sieci. Komplet (dustronicowe CV z kolorowym
    zdjęciem i jednostronicowy LM) waży koło 70 kb więc chyba niezbyt dużo
    nawet dla modemowcuf.

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 9. Data: 2004-06-16 12:20:01
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > niepotrzebne i nie patrzą nawet, a zdjęcie tylko obciąża plik. Mnie
    > raczej zastanawia w jakim formacie wysyłać? .doc? Spakowane zipem? Czy

    Pdf - nie widze alternatywy (najwygodniejszy, nie trzeba skanowac i napewno
    sie nie rozjedzie jak pracodawca odpali twoje cv w word 95 :)

    Tomek

  • 10. Data: 2004-06-16 12:44:14
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Bardzo dużo widze ogłoszeń gdzie wymagają zdjęcia - nie przesadzają
    > czasem ?

    Tez tak myslalem, dopoki sam nie prowadziłem onegdaj rekrutacji. Niezaleznie
    od merytorycznej strony zagadnienia, psychika człowieka jest - ludzka, a nie
    maszynowa. Jak widzisz na podaniu mila pogodną osobe, to automatycznie
    lepiej sie odnosisz do niej niz do Pani czy Pana z zasisnieta szczęka
    urzedniczki z PRL-u. I to sie dzieje samo - mało kto nie kontroluje tego
    odruchu. Wtórnie po przesłuchaniu 100 kandydatów jesli czyta sie notatki z
    rozmow, prosciej mozna skojarzyc człowieka z fotografia w aplikacji, niz
    grzebac w pamieci o ktorą to osobę chodziło.
    Jedna tylko uwaga - mamy XXI wiek, i wykonanie zawodowego zdjecia np
    cyfrakiem kosztuje 15 - 20 zł, lepiej raz to zrobic na rok - dwa, niz
    przysyłac majac np 30 lat fotke ze swiadectwa maturalnego, bo to tylko
    wprowadza zamieszanie.

    Przy pierwszym przeglądaniu aplikacji - fotka rzecz wazna i sugerowałbym jej
    nie lekceważyć :)

    Wojtek