PracaGrupypl.praca.dyskusje › do kiedy bezrobotny absolwent?

  • 1. Data: 2004-06-16 06:25:06
    Temat: do kiedy bezrobotny absolwent?
    Od: rafalm <_...@o...pl>

    Witam

    Obronilem sie 20 pazdziernika, dyplom odebralem 17 listopada, a 12
    grudnia zostalem uznany za bezrobotnego absolwenta. I tu mam pytanie do
    kiedy dokladnie posiadam status bezrobotnego absolwenta, i czy obecnie
    warto (jako bezrobotny absolwent) zakladac DG?

    pozdr.
    rafalm

  • 2. Data: 2004-06-16 06:38:41
    Temat: Re: do kiedy bezrobotny absolwent?
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 16 cze 2004 rafalm <_...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > pytanie do kiedy dokladnie posiadam status bezrobotnego
    > absolwenta, i czy obecnie warto (jako bezrobotny absolwent)

    Spozniles sie o 16 dni. Od 1.VI nie ma absolwentow. Przeczytaj
    okoliczne watki, jest walkowane na bierzaco.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 3. Data: 2004-06-16 07:05:17
    Od: rafalm <_...@o...pl>

    Użytkownik Rafał Wawrzycki napisał:
    > W dniu 16 cze 2004 rafalm <_...@o...pl> napisał(a):
    >

    > Spozniles sie o 16 dni. Od 1.VI nie ma absolwentow. Przeczytaj
    > okoliczne watki, jest walkowane na bierzaco.

    czyli wszystko jasne :(
    dzieki

  • 4. Data: 2004-06-16 16:20:46
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > czyli wszystko jasne :(

    sekunde, sekunde, absolwentem jest sie 12 miesiecy od daty wykazanej w
    swiadectwie czy dyplomie
    status absolwent w urzedzie masz nadal - przeciez nie dosstales decyzji
    zmieniajacej ten fakt,
    od 1 czerwca ustawa nie definiuje pojecia absolwent tak wiec, jesli chcesz
    isc na staz,
    musisz miec mniej niz 25 lat lub mniej niz 27 i w ciagu ost. 12 mies
    ukonczyc szkole wyzsza,

    --
    Jean
    odpisujac na mejla dodaj [news] w temacie, inaczej mejl trafi do kosza

  • 5. Data: 2004-06-17 06:26:05
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sekunde, sekunde, absolwentem jest sie 12 miesiecy od daty wykazanej w
    > swiadectwie czy dyplomie
    > status absolwent w urzedzie masz nadal - przeciez nie dosstales decyzji
    > zmieniajacej ten fakt,

    Jacku, ale w pytaniu chyba bardziej chodziło o to czy abs ma jakieś ulgi
    przy zakładaniu i prowadzeniu DG.
    I o ile staż pozostał (ale już nie tylko dla absolwnetów) o tyle ulgii
    zniknęły. Posiadanie statusu absolwenta praktycznie nic nie daje...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-06-17 12:23:11
    Od: rafalm <_...@o...pl>

    Użytkownik Jean napisał:

> [...]
    > isc na staz,
    > musisz miec mniej niz 25 lat lub mniej niz 27 i w ciagu ost. 12 mies

    o wlasnie
    bo chcialem tez skorzystac z "pierwszej pracy" (czekam juz od lutego), a
    tu taka niemila niespodzianka
    dzwonilem do UP ale nic wlasciwie sie nie dowiedzialem
    najlepiej pojde i sam sie dowiem na miejscu
    dzieki wielkie!!!

    pozdr.
    rafalm

  • 7. Data: 2004-06-17 15:27:23
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > bo chcialem tez skorzystac z "pierwszej pracy" (czekam juz od lutego), a
    > tu taka niemila niespodzianka
    > dzwonilem do UP ale nic wlasciwie sie nie dowiedzialem
    > najlepiej pojde i sam sie dowiem na miejscu

    moze 1praca bedzie jeszcze obejmowac absolwentow wg starej ustawy?
    zycze powodzenia ;)

    Jean

  • 8. Data: 2004-06-17 15:29:46
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > I o ile staż pozostał (ale już nie tylko dla absolwnetów) o tyle ulgii
    > zniknęły. Posiadanie statusu absolwenta praktycznie nic nie daje...

    Walek, zgadzam siem, ostatnio wiele osob sie pyta o nowa ustawe,
    wiec jak cus slysze absolwent, swiadczenie przedemerytalne,
    interwencyje czy staz to juz wlacza mi sie piszaca lub mowiaca o nowej
    ustawie ;)

    Jean