PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko a tegoroczni absolwenci?

  • 1. Data: 2004-06-16 08:49:54
    Temat: Wojsko a tegoroczni absolwenci?
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

    Witam.

    W miesiacu czerwcu koncze studia. Czy ktos wie moze co mnie czeka ze strony
    naszej kochanej armii? Rezerwa czy poligon?:)

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2004-06-16 09:45:46
    Temat: Re: Wojsko a tegoroczni absolwenci?
    Od: "mario" <p...@p...fm>

    dowiadywalem sie jakis czas temu i powiedziano mi ze ma wyjsc rozporzadzenia
    ministra obrony ze absolwentow(oczywiscie chodzi o studia) nie biora do
    wojska tylko do rezerwy przepisuja, jednak poki nie bedzie tego pisma, przez
    18 miesiecy moga cie wezwac na 6 miesieczne szkolenie, jak bedziesz mial
    szczescie potrwa to tylko 3 miesiace...

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-06-17 05:26:25
    Od: "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl>

    > W miesiacu czerwcu koncze studia. Czy ktos wie moze co mnie czeka ze
    strony
    > naszej kochanej armii? Rezerwa czy poligon?:)

    Nie wiem jak teraz, ale rok temu po ukończeniu studiów poszedłem do WKU, aby
    mi rezerwe wbili z czym nie było najmniejszych problemów. Ale cholera wie...
    rezerwa to przecież nie zwolnienie od służby wojskowej i mimo to w każdej
    chwili może bilecik przyjść.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2004-06-17 18:57:59
    Od: "KCH" <k...@W...pl>

    Użytkownik "Przemek Z" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W miesiacu czerwcu koncze studia. Czy ktos wie moze co mnie czeka ze
    strony
    > naszej kochanej armii? Rezerwa czy poligon?:)

    Ja skończyłem studia w marcu tego roku. Zaniosłem dyplom, dowiedziałem się
    że zostanę przeniesiony do rezerwy.
    Taka formalność jest załatwiana raz w roku, decyzje zapadają
    lipiec/sierpień - dlatego w tych miesiącach aby zdecydowana większość, która
    kończy studia tak jak ty, zdążyła dopełnić formalności.
    Może to zależeć jeszcze od powiatów ale zdecydowanie rezerwa.

    Pzdr
    KCH