PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana rewolucja ?

  • 41. Data: 2004-06-17 09:38:59
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <c...@i...pl> napisal(a):

    > Otuz mam dokladnie taka sama sytuacje.
    > Ogloszenie jest OK.
    >
    > Od poniedzialku wyslalem 2 ogloszenia i zadne sie nie ukazalo mimo ze jest
    > OK.
    >
    > Napisalem do moderatora we wtorek i do dzisiaj cisza.

    Jeśli moderator nie odpisuje, bo trzeba sobie FAQ przeczytać, to owszem,
    jest zBOFHiały i powinien oddać temat komuś, kto ma więcej czasu. Mówię
    to jako ex-moderator. Miewałem spore opóźnienia, ale zawsze odpisywałem
    (w granicach rozsądku oczywiście).
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 42. Data: 2004-06-17 09:42:47
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "[Cichy]" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Napisalem do moderatora we wtorek i do dzisiaj cisza.

    a na dobry adres napisales?
    bo jesli na prywatny to Ci pewnie nie odpisze.

    m.

  • 43. Data: 2004-06-17 10:00:14
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Wydaje mi się, że znajomość narzędzi to sprawa
    > drugorzędna, bo narzędzi w zakresie, jaki jest
    > potrzebny przy tego typu pracy to można się
    > w pół godziny nauczyć...

    Z tymi narzedziami to jest wg mnie troche bardziej skomplikowana sprawa.
    Gosc sie tu podnieca roznymi muttami itp i wogule jest z siebie diabelnie
    dumny, ze on to umie obslugiwac a inni nie. Po dluzszym zastanowieniu widac
    pewna regule: ja bym to nazwal tania ortodoksyjnoscia (mozna po tym poznac
    studentow/absolwentow pewnych warszawskich uczelni). Dokladnie taka sama
    sprawa jest z unixowym edytorkiem vi. Wystarczy, ze widze kogos, kto z
    uporem maniaka klepie na vi, majac pod reka milion roznych nowszych narzedzi
    (Eklipsy, nawet Emacs czy caly arsenal z micro$oft) daje 80% szans ze to
    student-abslowent warszawskiego uniwesytetu lub PW. Nie wiem, czy wiecie ale
    wykladowcy/cwiczeniowcy katuja tam tych biednych studentow viajem i jak ktos
    tego nie potrafi/nie umie to ma poprostu lufe i tyle. Potem taki konczy, i
    wydaje mu sie ze jak klepie na viaju z zamknietymi oczami to jest debesciak
    lepszy od wszystkich innych.
    Co do ortodoksyjnych narzedzi newsnetowych: RFC977(ten od protokolu NNTP)
    wcale nie jest takim wielkim dokumentem (raptem kilkanascie kartek A4) -
    napisanie prostego czytnika to srednio latwy temat na projekt dla studenta.
    Wiadomo, ze bajery itp plus komplet innych RFC (MIME itd) komplikuja sprawe,
    ale nie az tak bardzo, zeby tak mocno gloryfikowac wlasne umiejetnosci
    oblsugi narzedzi.

    Tomek

    Ps. Zawsze myslalem ze mutt to program tylko do mailowania - nigdy nie
    uzywalem i nie zamierzam. W goglach tez nie szukam zeby sprawdzic, bo i po
    co.

  • 44. Data: 2004-06-17 10:05:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    [Cichy] <c...@i...pl> wrote:

    > Napisalem do moderatora we wtorek i do dzisiaj cisza.

    Proszę napisz jeszcze raz, bo nie widzę nic przysłanego od Ciebie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 45. Data: 2004-06-17 11:23:25
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    Na adres podany w FAQ

    --

    Pozdrawiam,

    [Cichy]

  • 46. Data: 2004-06-17 11:29:33
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    > Proszę napisz jeszcze raz, bo nie widzę nic przysłanego od Ciebie.

    Wyslalem na adres ppoMALPAhell.pl dnia 15-06-2004 8:40;
    tytul: "Nie ukazalo sie ogloszenie :-("

    OK, wysle ponownie ;-)

    --

    Pozdrawiam,

    [Cichy]

  • 47. Data: 2004-06-17 11:38:35
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    Dzisiaj wyslalem ponownie z niusy.onet.pl

    Bo widzialem, ze ogloszenia z tej strony sa publikowane (przynajmniej w
    razie czego strona kodowa odpadnie) ;)

    --

    Pozdrawiam,

    [Cichy]

  • 48. Data: 2004-06-17 14:49:00
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > sprawa jest z unixowym edytorkiem vi. Wystarczy, ze widze kogos, kto z
    > uporem maniaka klepie na vi, majac pod reka milion roznych nowszych
    narzedzi

    od kilku lat sobie siedzę w branzy IT robiąc różne mniej lub bardziej głupie
    rzeczy i jakoś nie wpadłem na to żeby krytykować kogokolwiek za to że używa
    jednego czy drugiego narzedzia.

    ja akurat dość mocno się przyzwyczaiłem do wi aja i jego używam.

    Bo tak na prawdę nie jest istotne jakiego narzędzia używasz, ważny jest
    osiągnięty efekt

  • 49. Data: 2004-06-17 19:21:36
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > Sory ale n/c

    Czyli nie dostanę tych msg-id z wieloma skargami na moderatorów ppo?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 50. Data: 2004-06-17 19:22:55
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Robert wrote:
    > Nie bede sie spieral, ale jak to ma sie do mutt-a?

    To akurat nijak.

    > Skoro kazdy list przepuszcza sie przez skrypt, to chyba nie ma znaczenia
    > czy jest on poprawny czy nie. Na koncu wychodzi wynik w postaci binarnej.
    > Tak wiec wychodzi na to, ze wiecej roboty jest wtedy gdy list jest
    > poprawny, bo trzeba go wyslac na grupe.

    Bzdura.