PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana rewolucja ?

  • 31. Data: 2004-06-16 17:17:47
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 14:47, Użytkownik chinol napisał :

    > No wlasnie. Jak technicznie wyglada moderowanie grupy ?(widze ze jestes
    > zorientowany w temacie). Mutt - mowisz o tym wiekowym tekstowym mailerze pod
    > unixy ?? Pamietam cos, ale to bylo z milion wiosen temu :)

    Nie wiem jak wygląda bo tego nie robię, o mutt-cie wiem bo moderator
    kiedyś to na grupie napisał a czy on wiekowy to nie wiem i dlatego nie
    jestem moderatorem ;)

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 32. Data: 2004-06-16 19:10:08
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Wed, 16 Jun 2004 13:15:53 +0200]:

    > pozatym aktualizacja grupy odbywa sie coraz czesciej z niezlymi
    > opoznieniami.

    Ale poniewaz teraz moderator zamiast moderowac bedzie znow tu
    tlumaczyl roznice miedzy ustawionym i nieustawionym kodowaniem,
    na pewno pojdzie szybciej ;)

    > Czy bylo by glupim pomyslem zrezygnowac jednak z moderowania tej
    > grupy (jesli jest to oczywiscie mozliwe) ???

    Mozliwe. Sa do tego odpowiednie procedury.

    > Co na to grupowicze ? Ma to sens ?

    Nie ma. A jezeli masz jakies watpliwosci to poczytaj ogloszenia
    na dowolnej, niemoderowanej tablicy ogloszen dotyczacej pracy.
    Oczywiscie jesli znajdziesz te ogloszenia w powodzi lancuszkow,
    systemow bannerowych i e-mailowych i innego smiecia.

    > Tomek

    pzdr.
    Nahia

  • 33. Data: 2004-06-16 21:29:35
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 19:17, Użytkownik chinol napisał :

    > Czy jestes moderatorem ppo ?

    A ja tak z głupia frant zapytam czy wiesz jakimi zasadami kieruje się
    moderacja p.p.o.?
    Bo po Twoim pytaniu sądząc wnioskuję że FaQ grupy raczej nie czytałeś.

  • 34. Data: 2004-06-16 23:30:38
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Mag wrote:
    > Ja usiłuję od jakiegos czasu opublikowac ogłoszenie- szukam studentów na
    > zlecenie do marketingu w Wawie- , uważam, że ogłoszenie jest ok i powiino
    > byc przepuszczone. Info zwrotnej oczywiście nie ma. A teraz widzę, że
    > ostatnie ogłoszenia sa z przedwczoraj. Wkurzające.
    > Pozdrawiam
    > Magda

    Twoja umiejętność korzystania z Usenetu i stosowania się do podstawowych
    zasad opisanych w netykiecie jest równie wkurzająca. To naprawdę takie
    trudne przeczytać netykietę [1] oraz zasady publikacji na ppo [2] ?
    Przecież to nie są książki.

    [1] http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    [2] http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 35. Data: 2004-06-17 06:38:34
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Przede wszystkim z powodu ludzkiej głupoty i braku woli zapoznania się
    > z zasadami publikacji.

    Nie bede sie spieral, ale jak to ma sie do mutt-a?
    Skoro kazdy list przepuszcza sie przez skrypt, to chyba nie ma znaczenia
    czy jest on poprawny czy nie. Na koncu wychodzi wynik w postaci binarnej.
    Tak wiec wychodzi na to, ze wiecej roboty jest wtedy gdy list jest
    poprawny, bo trzeba go wyslac na grupe.
    --
    Robert Jaskula

  • 36. Data: 2004-06-17 07:03:15
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    1. moderator sugeruje, ze kazdy moze sobie walnac skrzynke na SGH :-D
    jeszcze czekam na haslo ze jest to mile widziane i zgodne z netetykieta

    2. od dawna walkujemy tu temat grupy alternatywnej ale podejrzewam ze nikomu
    sie nawet nie chce
    rozpoczac procedury :-( niestety - kto bez grzechu , niech pierwszy
    rzuca we mnie kamieniem

    3. czekam, ze dobre obyczaje moderowania zostana wreszcie rozciagniete na
    kioski ruchu i domy towarowe
    nie bedzie byle kto byle czego oferowal, przecietny mlotek i burak (jak
    ja) gubi sie
    w lawinie towarow czy ksiazek, nie zawsze przeciez najwyzszej jakosci

    4. skad sie to w ludziach bierze, ze dac im odrobine wladzy to sie w glowie
    przewraca ?
    mam na mysli - ogolnie - bez podtekstow
    napatrzylem sie na to w SPR o ile ktos wie co to bylo
    normalni koledzy z uczelni, po dyplomie, jeden zostaje kapralem i nagle
    zaczyna gnebic innych
    ale to juz madrzy ludzie doktoraty porobili na tym i tez do niczego nie
    doszli :-D

    pozdrawiam

    rzyczliwy

  • 37. Data: 2004-06-17 07:13:54
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    [CIACH ALL]

    Sory ale n/c

    Tomek

  • 38. Data: 2004-06-17 07:22:39
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja - koniec
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Ja zaczalem to i ja skoncze :)

    Pomysl byl zly, ale jak widac po watku, ferment pewnien istnieje. Fajnie, ze
    moderatorzy walcza jak lwy w obronie zasad grupy (przy okazji popisujac sie
    tym i owym), wynika z tego ze energii im nie brakuje.

    Tomek

  • 39. Data: 2004-06-17 08:28:52
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    > Pisałaś do moderatora? Nie. Lepiej przecież poutyskiwać publicznie...

    Otuz mam dokladnie taka sama sytuacje.
    Ogloszenie jest OK.

    Od poniedzialku wyslalem 2 ogloszenia i zadne sie nie ukazalo mimo ze jest
    OK.

    Napisalem do moderatora we wtorek i do dzisiaj cisza.

    --

    Pozdrawiam,

    [Cichy]

  • 40. Data: 2004-06-17 09:19:00
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    > Skoro przyznałeś bez bicia, że nie masz pojęcia co to 'mutt' to czego
    > się spodziewałeś? :)

    Wydaje mi się, że znajomość narzędzi to sprawa
    drugorzędna, bo narzędzi w zakresie, jaki jest
    potrzebny przy tego typu pracy to można się
    w pół godziny nauczyć...

    Pozdrawiam,
    Artur