PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 151. Data: 2004-05-16 12:38:00
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    On Thu, 13 May 2004 11:15:00 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko wrote:

    > Bo nie masz pojęcia co przychodzi na skrzynkę moderatora. Zresztą statystyki
    > miałeś powyżej.

    A to nie jest tak że te bluzgi i dyskusje przychodzą _dlatego_ że grupa
    jest moderowana? I ktoś ma pretensje, wysyła drugi raz post itp.?
    Popatrzcie po innych grupach - nie ma jakoś dużego zalewu spamu....

  • 152. Data: 2004-05-16 14:07:16
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > aktualna
    >
    > Wobec tego nie dziwię się że jest bezrobotny, skoro wyciąganie
    > wniosków idzie mu jak po grudzie.
    > Serwis praca.pl - właśnie sobie wszedłem.
    > Pierwsze primo: nikt nie wołał kasy za to że wszedłem;
    > Drugie primo: są na nim ogłoszenia o pracę, nawet aktualne;
    > Trzecie primo: pod każdym ogłoszeniem są pełne dane ogłaszającego
    > więc nie musze nikomu płacić za szczegółowe info i tym sposobem
    > mogę słać aplikację.
    > Jedyny koszt to połączenie z internetem.

    Zgadza się, określenie "komercha" w żadnym razie nie pasuje do serwisu
    Praca.pl. Przepraszam organizatora serwisu i grupę.

  • 153. Data: 2004-05-16 14:10:36
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Konik Bujany wrote:

    Sp* na drzewo, htmlowa przybłędo.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 154. Data: 2004-05-16 15:17:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> wrote:

    > A to nie jest tak że te bluzgi i dyskusje przychodzą _dlatego_ że grupa
    > jest moderowana? I ktoś ma pretensje, wysyła drugi raz post itp.?

    Nie.

    > Popatrzcie po innych grupach - nie ma jakoś dużego zalewu spamu....

    I? Z tego nic nie wynika. Poza tym - wymień mi chociaż jedną grupę
    niemoderowaną, gdzie nie ma spamu.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 155. Data: 2004-05-16 15:55:02
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@g...pl>

    Jakiś czas temu, Piotr Chmielewski w wiadomosci
    <c8307s$rgf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    w swoim donosie napisał(a):

    >Poczytaj sobie ten watek zanim zaczniesz pisac glupoty - jednym z celow
    >moderacji
    >jest wlasnie odrzucenie "podejrzanych" ofert - nie sadze zeby moderator
    >dzwonil
    >czy kontaktowal sie jakos z ogloszeniodawcami, wiec moderuje zapewne wlasnie
    >metoda "na czuja", eliminujac ogloszenia (tak jak to napisalem wczesniej)
    >noszace
    >znamiona oszustwa czy naciagania (jak np. oferty roznych piramidek i zabawy
    >MLM zasmiecajace ta grupe).

    To jeszcze raz. W jaki sposob ocenisz pracodawce, ze nie jest oszustem po
    *poscie*? Zgaduj zgadula? Moderator nie ma prawa ingerowac w post w zaden
    sposob. Akceptuje jedynie czy jest poprawny formalnie i tyle. Nic wiecej.
    Jesli chcesz zmienic zadania moderatora musisz sie zglosic pewnie do TS-a.
    Powodzenia :-)

    Przemek
    --
    http://photo.morsik.net

  • 156. Data: 2004-05-18 17:46:27
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Coś nie widać chętnych.

    Chetni byli, ale ich odrzucono bez poinformowania o powodach.

    Sledze grupy i dzien w dzien zagladam do usenetu. Zaproponowalam podjecie
    sie moderowania, na czas dopoki nie znajdzie sie ktos, kogo wszyscy beda
    akceptowac.

    Niestety nie otrzymalam odpowiedzi ani na tak, ani na nie.

    A ogloszenia pojawiaja sie 2 do 3 razy w tygodniu. Z rozrzewnieniem
    wspominam czasy, gdy pojawialay sie 2-3 razy dziennie.

    Kania

  • 157. Data: 2004-05-18 21:24:21
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Kania wrote:
    > Chetni byli, ale ich odrzucono bez poinformowania o powodach.

    Nikt nie obiecywał takiej informacji.

    > Sledze grupy i dzien w dzien zagladam do usenetu. Zaproponowalam podjecie
    > sie moderowania, na czas dopoki nie znajdzie sie ktos, kogo wszyscy beda
    > akceptowac.

    Nigdy się taki ktoś nie pojawi.

    > A ogloszenia pojawiaja sie 2 do 3 razy w tygodniu. Z rozrzewnieniem
    > wspominam czasy, gdy pojawialay sie 2-3 razy dziennie.

    Obecnie pojawiają się minimum 2 razy dziennie, więc coś słabo śledzisz
    te grupy...

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 158. Data: 2004-05-19 07:47:26
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Nikt nie obiecywał takiej informacji.

    Dobre wychowanie tego wymaga, nie sadzisz?

    > Obecnie pojawiają się minimum 2 razy dziennie, więc coś słabo śledzisz
    > te grupy...

    Przesledzmy zatem ten miesiac:
    - pierwsze ogloszenia pojawily sie 3 maja o godzinie 22 z hakiem;
    - nastepne 4 maja o 19 z hakiem;
    - kolejne 5 maja o 22 z hakiem;
    - nastepne 9 maja miedzy 12 a 15
    - nastepne 14 maja po 20
    - kolejne 16 maja miedzy 17 a 21
    - 17 i 18 maja pojawily sie 2 razy dziennie

    Dzis mamy 19 maja. Wg mnie posty od pracodawcow przychodza codziennie. Czyli
    powinny sie pojawiac codziennie. Liczac wg dni, powinny sie pojawic co
    najmniej 18 razy do tej pory. Pojawily sie 10 razy, z czego w ciagu 2
    ostatnich dni 2 razy na dzien.

    Mam nadzieje, ze to co obserwujemy od poniedzialku to tendencja stala, a nie
    tymczasowe dzialanie w celu uciszenia niezadowolonych uzytkownikow.

    Proponowalam, ze moge wspomagac moderowanie, bo spedzam w internecie
    18h/dobe. Pracuje w domu, z otwartym pine'em i OE caly czas. Mam nawyk
    ciaglego sprawdzania poczty i selekcji przychodzacych maili.

    Chcialam pomoc, odrzucono mnie, nawet nie podajac powodow. Szkoda.

    Kania

  • 159. Data: 2004-05-19 08:05:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    ^^^^^^^

    > Przesledzmy zatem ten miesiac:
    ^^^^^^^^^^^

    A mówią, że umiejętność czytania w narodzie nie zanika.

    > Proponowalam, ze moge wspomagac moderowanie, bo spedzam w internecie
    > 18h/dobe. Pracuje w domu, z otwartym pine'em i OE caly czas. Mam nawyk
    > ciaglego sprawdzania poczty i selekcji przychodzacych maili.

    A zapoznałeś się już z FAQ? *sigh*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 160. Data: 2004-05-19 09:43:54
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > A mówią, że umiejętność czytania w narodzie nie zanika.

    Hmmm... nie do konca lapie o co sie czepiasz. Dariusz Jaworski napisal,
    obecnie pojawiaja sie 2 razy dziennie. OK, zauwazylam to, tyle, ze takie
    CZASOWE pojawianie sie regularnie ofert juz bywalo w przeszlosci. i po kilku
    dniach wszystko wracalo do stanu sprzed.

    > A zapoznałeś się już z FAQ? *sigh*

    Faktycznie, jednak umiejetnosc czytania ze zrozumieniem zanika. Wszedzie
    uzywam formy osobowej zenskiej, piszac o sobie...

    Kania (kobieta)