PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Wed, 19 May 2004 09:47:26 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.92

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:c8duu5$rc5$2@absolut.sgh.waw.pl...

    > Nikt nie obiecywał takiej informacji.

    Dobre wychowanie tego wymaga, nie sadzisz?

    > Obecnie pojawiają się minimum 2 razy dziennie, więc coś słabo śledzisz
    > te grupy...

    Przesledzmy zatem ten miesiac:
    - pierwsze ogloszenia pojawily sie 3 maja o godzinie 22 z hakiem;
    - nastepne 4 maja o 19 z hakiem;
    - kolejne 5 maja o 22 z hakiem;
    - nastepne 9 maja miedzy 12 a 15
    - nastepne 14 maja po 20
    - kolejne 16 maja miedzy 17 a 21
    - 17 i 18 maja pojawily sie 2 razy dziennie

    Dzis mamy 19 maja. Wg mnie posty od pracodawcow przychodza codziennie. Czyli
    powinny sie pojawiac codziennie. Liczac wg dni, powinny sie pojawic co
    najmniej 18 razy do tej pory. Pojawily sie 10 razy, z czego w ciagu 2
    ostatnich dni 2 razy na dzien.

    Mam nadzieje, ze to co obserwujemy od poniedzialku to tendencja stala, a nie
    tymczasowe dzialanie w celu uciszenia niezadowolonych uzytkownikow.

    Proponowalam, ze moge wspomagac moderowanie, bo spedzam w internecie
    18h/dobe. Pracuje w domu, z otwartym pine'em i OE caly czas. Mam nawyk
    ciaglego sprawdzania poczty i selekcji przychodzacych maili.

    Chcialam pomoc, odrzucono mnie, nawet nie podajac powodow. Szkoda.

    Kania