PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 1. Data: 2004-05-12 07:49:07
    Temat: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Jakub <j...@R...onet.pl>

    Chciałabym wystosować wniosek o usunięcie instytucji moderatora na
    grupie p.p.oferowana. Uważam, że działa on na niekorzyść zarówno
    pracodawców jak i potencjalnych pracowników. Zainteresowani sami
    potrafią znaleźć interesujące ich oferty, odrzucając inne śmiecie,
    natomiast nie do przyjęcia dla mnie jest fakt, że ogłoszenia pojawiają
    się raz na kilka dni (na przykład dzisiaj jest 12 maja, a ostatnie
    oferty są z 9 maja). Swego czasu grupa była aktualizowana nawet dwa razy
    dziennie.IMHO moderator na tej grupie jest całkowicie nieużyteczny.

    A. Jakubowska

  • 2. Data: 2004-05-12 08:28:29
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub" <j...@R...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oferty są z 9 maja). Swego czasu grupa była aktualizowana nawet dwa razy
    > dziennie.IMHO moderator na tej grupie jest całkowicie nieużyteczny.

    Podejmując się funkcji moderatora należy wywiązywać się z obowiązków co
    najmniej raz na dobę...
    W obecnej sytuacji kilkudniowe zwłoki nie dość że komplikują życie tak
    pracodawcom jak i potencjalnym pracobiorcom to również powodują gubienie się
    pojedynczych ogłoszeń w stadach hurtowo podsyłanych ofert z agencji
    pośrednictwa....

    zatem albo moderator będzie pracował w cyklu maksymalnie 1 doby albo znieśmy
    instytucję moderowania...

    ps. czy ktoś zawodowo zajmujący się pracą i pośrednictwem nie mógł by się
    zająć moderowaniem grupy p.p.oferowana na bieżąco ?

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-05-12 09:35:57
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub" <j...@R...onet.pl> napisał w wiadomości
    > oferty są z 9 maja). Swego czasu grupa była aktualizowana nawet dwa razy
    > dziennie.IMHO moderator na tej grupie jest całkowicie nieużyteczny.

    www.praca.pl - tam są nawet dzisiejsze oferty

    pzdr,
    Aga

  • 4. Data: 2004-05-12 10:02:36
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jakub" <j...@R...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > www.praca.pl - tam są nawet dzisiejsze oferty

    hmm ale cos sie tu nie zgadza.

    czy tam pojawiaja sie jedynie oferty przeslane ich formem i doklejaja czasem
    tez p.p.oferowana... czy tez ktos blokuje p.p.oferowana by sprawic wrazenie
    ze www.praca.pl jest jedynym slusznym miejscem do poszukiwania pracy?
    [teoria spiskowa.. ale w Polsce zwykle sprawdzalna.. ;(] czy to tylko zbieg
    okolicznosci...

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2004-05-12 11:09:29
    Od: "PRIV" <i...@k...net.pl>

> [...]
    > oferty są z 9 maja). Swego czasu grupa była aktualizowana nawet dwa razy
    > dziennie.IMHO moderator na tej grupie jest całkowicie nieużyteczny.

    Dokładnie tak...flaki się wywracają jak zachodzi koniecznośc wysłania tam
    ogłoszenia.
    Jak na dłoni widac , że swoim kolesiom puszczają to co innym ( nie
    znajomym) blokują.
    We łbach im "władza" poprzewracała. Jak tak dalej pojdzie to będą
    sprawdzali ortografię.
    A to że olewają swoje zadania , czego dowodem są opoznienia , to już co
    najmniej draństwo.Wychodzi na to ,że ogon macha psem i niestety tak jest.
    Kto może niech publikuje poważne adresy gdzie mozna zamieszczac ogłoszenia o
    pracę, niech sobie obecni MORDERATORZY poszukają czego innego.
    Ireneusz Ch

  • 6. Data: 2004-05-12 11:11:59
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Wed, 12 May 2004 10:28:29 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem Piotr Żebrowski <p...@o...pl> w wiadomosci
    <c7sn77$s5o$1@news.onet.pl> napisal/a:

> [...]
    >pracodawcom jak i potencjalnym pracobiorcom to również powodują gubienie się
    >pojedynczych ogłoszeń w stadach hurtowo podsyłanych ofert z agencji

    A nie przyszlo do glowy, ze moze nie bylo nowych ofert/nie spelniaja
    wymogow? A jesli nie potrafisz odszukac jednego ogloszenia wsrod 100 innych
    to sam sobie wystawiasz swiadectwo.

    >zatem albo moderator będzie pracował w cyklu maksymalnie 1 doby albo znieśmy
    >instytucję moderowania...

    Pisz RFD na p.n.n-g i dzialaj.

    >ps. czy ktoś zawodowo zajmujący się pracą i pośrednictwem nie mógł by się
    >zająć moderowaniem grupy p.p.oferowana na bieżąco ?

    I bedziesz mial ogloszenia tylko z jednej firmy? LOL

    Przemek

  • 7. Data: 2004-05-12 11:12:35
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

> [...]
    > ze www.praca.pl jest jedynym slusznym miejscem do poszukiwania pracy?
    > [teoria spiskowa.. ale w Polsce zwykle sprawdzalna.. ;(] czy to tylko

    witam

    Informuje, iz publikujemy oferty z usenetu oraz dodane bezposrednio przez
    formularz.

    pl.praca.oferowana o ile mi wiadomo nikt nie blokuje, jedynie moderator
    upublicznia
    nowe oferty, a ze ma problem z systematycznoscia to juz inna sprawa.
    Kazdy czlowiek ma swoje obowiazki zawodowe a bycie moderatorem to sprawa
    charytatywna.
    Grupowicze mogliby sie zlozyc po 1 pln na pensje moderatora, moglaby
    uzbierac sie niezla sumka i kazdy by byl happy.

    Niestety pojawiaja sie naduzycia i oszustwa w ofertach pracy, dlatego
    instytucja moderatora na tej grupie
    jest niezbedna.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 8. Data: 2004-05-12 11:17:01
    Temat: Re: opó?nienia na p.p.oferowana
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:3g14a0pd0uv4d01pv3i604fm94lbv6scd9@4ax.com...
> [...]
    > pseudonimem Piotr Żebrowski <p...@o...pl> w wiadomosci

    > A nie przyszlo do glowy, ze moze nie bylo nowych ofert/nie spelniaja

    bujasz.. byly i spelnialy wymogi i zostaly puszczone 3 dni po wyslaniu [w
    tym moje]

    >A jesli nie potrafisz odszukac jednego ogloszenia wsrod 100
    > innych to sam sobie wystawiasz świadectwo.

    nie sądzę .. bo to ja szukam pracownika i miałem nadzieje na znalezienie
    kandydatów bez dodatkowych przesunięć w terminach

    > Pisz RFD na p.n.n-g i dzialaj.

    nie mam na to czasu dlatego sie nei podejmuje

    > I bedziesz mial ogloszenia tylko z jednej firmy? LOL

    IMO to nie jest śmieszne

    Piotr Żebrowski

  • 9. Data: 2004-05-12 11:21:32
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "praca.pl" <z...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nowe oferty, a ze ma problem z systematycznoscia to juz inna sprawa.
    > Kazdy czlowiek ma swoje obowiazki zawodowe a bycie moderatorem to sprawa

    całkowicie sie zgadzam .. no ale jak juz ktos sie podejmuje jakis
    obowiazków... ;)

    > Grupowicze mogliby sie zlozyc po 1 pln na pensje moderatora, moglaby
    > uzbierac sie niezla sumka i kazdy by byl happy.

    chetnie zaplacil bym [tą symboliczną złotówkę] w jakis prosty sposob za
    szybkie i rozlegle zamieszczenie takiego ogloszenia
    niestety wszelakei portaliki jakoś nie sprawdzily sie przy kolejnych
    rekrutacjach natomiast usługi HR są stanowczo za drogie dla małej w końcu
    firmy..

    > Niestety pojawiaja sie naduzycia i oszustwa w ofertach pracy, dlatego
    > instytucja moderatora na tej grupie
    > jest niezbedna.

    dlatego powstała grupa moderowana...

    Piotr Żebrowski

  • 10. Data: 2004-05-12 11:22:11
    Od: marcins <m...@c...pl>

    PRIV wrote:

    > U?ytkownik "Jakub" <j...@R...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dok?adnie tak...flaki si? wywracaj? jak zachodzi konieczno?c wys?ania tam
    > og?oszenia.
    > Jak na d?oni widac , ?e swoim kolesiom puszczaj? to co innym ( nie
    > znajomym) blokuj?.

    mozesz dac przyklad kolesiostwa? a jak nie to zamknij gebe na klodke.
    bo to juz pomowienie

    > We ?bach im "w?adza" poprzewraca?a. Jak tak dalej pojdzie to b?d?
    > sprawdzali ortografi?.

    a co w tym ZLEGO ze sprawdzac beda ortografie ?? w jakim swietle
    pokazujesz firme piszac z bledami ? stary zastanow sie nad tym co
    napisales ?

    > A to ?e olewaj? swoje zadania , czego dowodem s? opoznienia , to ju? co
    > najmniej dra?stwo.

    chcesz zostac moderatorem ????

    > Ireneusz Ch

    proponuje panie irku przeczytac znowu

    a jak nie bedzie moderatora beda sie pojawialy posty pokroju :
    "Szukam dwoch gosci z Wawy, ktorzy na zlecenie poturbuja panienke i
    ogola jej
    glowe jednej panience."

    m.