PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 171. Data: 2004-05-20 11:31:45
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości
    news:gophi.4627@news.gophi.net...

    > W sieci jesteś inną osobą niż IRL?

    ?? a co ma piernik... ?

    Kania

  • 172. Data: 2004-05-20 12:01:49
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > ?? a co ma piernik... ?

    Nieważne, nie zrozumiesz. ZMS EOT.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 173. Data: 2004-05-20 20:48:00
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Kania wrote:
    > Hmmm... znam wielu wartosciowych ludzi, ktorzy podpisuja sie pseudonimem,
    > wlasnie po to, zeby chronic swoja prywatnosc.

    Interesujące. Poproszę o przynajmniej setkę przykładów na tych _wielu_
    wartościowych ludzi, którzy podpisują się pseudonimem. Poważnie.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 174. Data: 2004-05-21 07:11:27
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    setke to mi sie nie chce

    ale:

    Bolesław Prus
    George Sand

    Prince (taki na gitarze grajoncy muzyk)
    w muzyce to pełno ich

    no aktorow to nie wymieniam bo bym Cie znuzyl

    Viletta Villas ?
    Czeslaw Niemen s.p.

    Tadeusz Wilecki (general w stanie spoczynku) zapytaj jego znajomych to kazdy
    powie - Tadzio Walach
    chociaz to pewnie nie pseudonim :-D

    no nie bede nudzil wiecej na te pore

    pozdrawiam

    pseudo-anonim

  • 175. Data: 2004-05-21 07:12:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:

    > setke to mi sie nie chce

    I oni wszyscy korzystają z Usenetu? Wow!

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 176. Data: 2004-05-21 07:18:33
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-21 09:11, osoba przedstawiająca się jako "Janek" napisała
    co następuje:

    > Bolesław Prus
    > George Sand
    > (...)

    Taaak, a oni wszyscy piszą zajadle na usenecie i nikt nie wie kim oni są ;)

    Urzekła mnie Twoja historia...

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 177. Data: 2004-05-21 07:53:33
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    haslo brzmialo zeby podac ze setke ludzi kturzy uzywali pseudonimu a byli na
    poziomie wyzszym od takiego buraka jak ja

    a nie zeby oni w usenecie trzaskali lapami po klawiszach :-D

    ale podoba mi sie ze zechcieliscie kontynuowac watek

    wszystko lepsze niz nuda

    za to przede wszystkim szanuje Przemka :-)

    pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)

    rzyczliwy

  • 178. Data: 2004-05-21 08:12:59
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-21 09:53, osoba przedstawiająca się jako "Janek" napisała
    co następuje:

    > haslo brzmialo zeby podac ze setke ludzi kturzy uzywali pseudonimu a byli na
    > poziomie wyzszym od takiego buraka jak ja
    > a nie zeby oni w usenecie trzaskali lapami po klawiszach :-D

    A oczywiście z kontekstu dyskusji nie dało się tego wywnioskować :(

    > wszystko lepsze niz nuda

    Nie podzielam tej opinii

    Jeśli chodzi o sławnych ludzi to dla mnie EOT

    _ _ _