PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 161. Data: 2004-05-19 16:56:48
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Kania wrote:
    > Dobre wychowanie tego wymaga, nie sadzisz?

    Nie sądze. ICMTZ?

    > Mam nadzieje, ze to co obserwujemy od poniedzialku to tendencja stala, a nie
    > tymczasowe dzialanie w celu uciszenia niezadowolonych uzytkownikow.

    Ręce opadają po prostu jak się czyta takie wypociny. Ukazują się częściej,
    bo zależy nam by docierały szybciej a nie by kogoś uciszać. Jasne? A nie
    ukazywały się przez chwilę, bo a) moderator był jeden b) odpisywaliśmy
    na maile do tych, którzy przysyłali ogłoszenia niezgodne z FAQ i akurat
    zrobiło się tych ogłoszeń tak dużo, że chwilowo proces stanął. Nie wiem
    jak Przemek, ale ja zgodnie z sugestiami z dyskusji tutaj puszczam już
    tylko prawidłowe ogłoszenia a tych, którym nie chce się przeczytać FAQ
    ignoruję. Chyba, że przyślą zapytanie na skrzynkę, dlaczego ogłoszenie
    się nie ukazało. Tych zapytań póki co jest na tyle niedużo, że można
    odpisywać.

    Przykro mi.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 162. Data: 2004-05-19 16:58:18
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Kania wrote:
    > Faktycznie, jednak umiejetnosc czytania ze zrozumieniem zanika. Wszedzie
    > uzywam formy osobowej zenskiej, piszac o sobie...
    > Kania (kobieta)

    Nie prościej byłoby się po prostu przedstawić a nie używać jakiegoś
    pseudo i jeszcze podawać płeć w nawiasie? *sigh*

  • 163. Data: 2004-05-19 19:14:14
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Nie prościej byłoby się po prostu przedstawić a nie używać jakiegoś
    > pseudo i jeszcze podawać płeć w nawiasie? *sigh*

    Do tej pory wydawalo mi sie, ze wystarczy uzywac konkretnej formy osobowej,
    zeby wiadomo bylo jakiej plci jest rozmowca. Nie zamierzam szastac swoim
    nazwiskiem po Usenecie, cenie sobie swoja prywatnosc, a mam swiadomosc, ze
    to co w necie sie pojawi, to juz ciezko to wymazac.

    Kania

  • 164. Data: 2004-05-19 22:36:42
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Kania wrote:
> [...]
    > nazwiskiem po Usenecie, cenie sobie swoja prywatnosc, a mam swiadomosc, ze
    > to co w necie sie pojawi, to juz ciezko to wymazac.

    No i? Wstydzisz się tego co piszesz? To może parę lat tylko czytaj
    Usenet a jak już dojdziesz do wniosku, że tego co chcesz napisać
    za parę lat nie będziesz się wstydziła, zacznij pisać. I pomyśl
    przy okazji dlaczego trolle, idioci newsowi i wiejscy pismacy
    usenetowi w 99% przypadków podpisują się pseudonimem, a ludzie
    którzy normalnie dyskutują podpisują się własnym nazwiskiem.
    Jak zakładasz, że kiedyś możesz się czegoś co napiszesz wstydzić
    to mam dobrą radę: nie pisz tego po prostu.

  • 165. Data: 2004-05-19 23:30:02
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > cenie sobie swoja prywatnosc, a mam swiadomosc, ze to co w necie sie
    > pojawi, to juz ciezko to wymazac.

    Nie czujesz się odpowiedzialna za swoje słowa?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 166. Data: 2004-05-20 06:25:39
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > No i? Wstydzisz się tego co piszesz? To może parę lat tylko czytaj
    > Usenet a jak już dojdziesz do wniosku, że tego co chcesz napisać
    > za parę lat nie będziesz się wstydziła, zacznij pisać. I pomyśl

    Nie rozumiem dlaczego od razu moje podejscie szufladkujesz do kategorii
    wstydu. Mam do bolu swiadomosc, jak dzialaja spidery przeszukujace siec, jak
    dziala indexery i wyszukiwarki, bo tworze strony WWW wlasnie z mysla o jak
    najwyzszym ich zaindexowaniu. Zalezy mi, zeby na moj temat w sieci byly
    dostepne tylko konkretne wyselekcjonowane informacje.

    Nie musisz tego rozumiec, czy robic tak samo, po prostu przyjmij do
    wiadomosci, ze nie kazdy ma ochote ujawniac swije dane w Usenecie.

    > przy okazji dlaczego trolle, idioci newsowi i wiejscy pismacy
    > usenetowi w 99% przypadków podpisują się pseudonimem, a ludzie
    > którzy normalnie dyskutują podpisują się własnym nazwiskiem.

    Hmmm... znam wielu wartosciowych ludzi, ktorzy podpisuja sie pseudonimem,
    wlasnie po to, zeby chronic swoja prywatnosc.

    > Jak zakładasz, że kiedyś możesz się czegoś co napiszesz wstydzić
    > to mam dobrą radę: nie pisz tego po prostu.

    Jesli bede kiedykolwiek swoje podejscie rozpatrywac pod katem wstydu, to
    pisac nie bede. Ale dopoki kieruje mna pragnienie spokoju, nie widze takiej
    potrzeby.

    Kania

  • 167. Data: 2004-05-20 06:26:32
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Nie czujesz się odpowiedzialna za swoje słowa?

    Ja sie czuje odpowiedzialna, ale wiem, co z roznego typu informacjami
    potrafia zrobic rozne osoby. Dlatego zawsze pisze pod tym samym nickiem,
    odpowiadam na maile, ale danych osobowych ujawniac nie bede.

    Kania

  • 168. Data: 2004-05-20 07:43:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmmm... znam wielu wartosciowych ludzi, ktorzy podpisuja sie pseudonimem,
    > wlasnie po to, zeby chronic swoja prywatnosc.

    To jest bardzo słabo przekonujący argument.

    No ale się robi off-topicznie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 169. Data: 2004-05-20 10:46:08
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja sie czuje odpowiedzialna, ale wiem, co z roznego typu informacjami
    > potrafia zrobic rozne osoby.

    W sieci jesteś inną osobą niż IRL?

    Zresztą, dyskusja nie ma sensu. Proponuję EOT.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair - Bofh Excuse #351

  • 170. Data: 2004-05-20 10:46:29
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)