PracaGrupypl.praca.dyskusje › DARMOWY ebook: "Daj się złowić GRUBYM RYBOM !!!"

  • 1. Data: 2004-05-12 07:16:16
    Temat: DARMOWY ebook: "Daj się złowić GRUBYM RYBOM !!!"
    Od: "ebooki.org" <ebooki(a)ebooki.org>

    Witam

    Chciałem zachęcić Cię do zapoznania się z DARMOWYM ebookiem
    "Daj się złowić GRUBYM RYBOM !!!" do którego link otrzymasz
    po wysłaniu pustego emaila na r...@e...org

    Pozdrawiam
    PM
    www.ebooki.org

  • 2. Data: 2004-05-12 08:51:36
    Temat: Re: DARMOWY ebook: "Daj się złowić GRUBYM RYBOM !!!"
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "ebooki.org" <ebooki(a)ebooki.org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chciałem zachęcić Cię do zapoznania się z DARMOWYM ebookiem
    > "Daj się złowić GRUBYM RYBOM !!!" do którego link otrzymasz

    e.. i w srodku znajdę informację o tym iż właśnei zostałem złowiony do
    spamerskich list oferujących powiekszanie różnych członków.. ?

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-05-12 11:05:17
    Od: "ebooki.org" <ebooki(a)ebooki.org>

    Jeżeli nie znasz się na emarketingu to zapraszam http://ebiznes.ebooki.org

    Prawdą jest, że adres email zostaje zapisany do bazy.
    Na adres email wysyłane są TYLKO informacje o ebookach.
    Adresy te nie są nikomu udostępniane.
    Każdy ma prawo wypisać się.

    Zaufało nam już ponad 500 osób.

    Żaden SPAM !!!

    Pozdrawiam
    Piotr Majewski

  • 4. Data: 2004-05-12 12:29:04
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Prawdą jest, że adres email zostaje zapisany do bazy.
    > Na adres email wysyłane są TYLKO informacje o ebookach.
    > Adresy te nie są nikomu udostępniane.
    > Każdy ma prawo wypisać się.

    Jesli to prawda, to powieś gdzieś link do tych ebooków i już.

  • 5. Data: 2004-05-12 12:45:55
    Od: "ebooki.org" <ebooki(a)ebooki.org>

    Jeżeli sobie tego życzysz, to bardzo proszę:
    www.ebooki.org/pobierz/Potrafie%20korzystac%20z%20In
    ternetu%20-%20Rekinada.p
    df

    Jeżeli chcesz jeszcze kilkanaście DARMOWYCH ebooków to zapraszam:
    www.ebooki.org/zk
    Wystarczy się ZAREJESTROWAĆ!

    Jeżeli chcesz być na bieżąco informowany o nowych ebookach to wyślij pusty
    email na adres: e...@e...org

    Pozdrawiam
    Piotr Majewski

  • 6. Data: 2004-05-12 12:51:55
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik MC napisał:

    > Jesli to prawda, to powieś gdzieś link do tych ebooków i już.

    Nie ma lekko: http://www.zlotemysli.pl
    ""Złote Myśli", to nowatorskie, Wydawnictwo Internetowe. Naszym
    produktem są ebooki. Zajmujemy się ich publikacją, _sprzedażą_ i
    dystrybucją."

    Proponuję więc skończyć dyskutować ze spamerem.

    Pzdr
    Pe Ka
    --
    http://www.kosela.neostrada.pl/piotr
    --odpowiadając na priv usuń co trzeba z adresu--

  • 7. Data: 2004-05-13 09:05:35
    Od: Alien Invader <a...@w...money.money.money.fuck.it>

    ebooki.org wrote:
> [...]
    >
    > Chciałem zachęcić Cię do zapoznania się z DARMOWYM ebookiem
    > "Daj się złowić GRUBYM RYBOM !!!" do którego link otrzymasz

    Agresywny marketing i duzo sciemy. Ja tez moge jutro zalozyc takie
    "wydawnictwo". Nie ma co koles z toba gadac - jestes smieszny, patrzylem
    co tam sprzedajecie - zludzenia. Taa, jestes szczurem w bialym
    kolniezyku, szukajacym jakiegos punktu zaczepienia w tych niepewnych
    czasach. Co masz do zaoferowania ? Zero. Kim jestes ? :0 !!!

    Powinni was scignac za pisanie nieprawdy, skoro najpierw piszecie ze cos
    jest za darmo, a potem, patrze, rachuneczek: 19,90 zl zamow teraz bo
    potem cena wzrosnie o 5 zl.

    2-ga strona medalu - ebooki to tak czy inaczej przyszlosc (odlegla).