PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 91. Data: 2004-05-13 11:09:09
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94E883A1A839Bomi@127.0.0.1...
    > Wy tu gadu-gadu, a na pracy oferowanej nie ma nowych postow od
    > niedzieli. zamiast bezproduktywnych dyskusji i zastanawiania sie jaka
    > jest roznica pomiedzy gazeta.pl a agora proponuje konkretnie zajac sie
    > problemem.

    > pytanie: co jest lepsze - smietnik od razu czy porzadek po tygodniu?

    Święte słowa! Ktoś tu już pisał, żeby zaufać ludzkiej inteligencji i ja to
    zdanie podzielam. To chyba nie jest takie trudne, żeby odróżnić spam?

    Pozdrawiam
    Coinneach

  • 92. Data: 2004-05-13 11:15:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Coinneach Odhar <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl> wrote:

    > Święte słowa! Ktoś tu już pisał, żeby zaufać ludzkiej inteligencji i ja to
    > zdanie podzielam. To chyba nie jest takie trudne, żeby odróżnić spam?

    Bo nie masz pojęcia co przychodzi na skrzynkę moderatora. Zresztą statystyki
    miałeś powyżej.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 93. Data: 2004-05-13 11:29:38
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Coinneach Odhar napisał(a):

    > Święte słowa! Ktoś tu już pisał, żeby zaufać ludzkiej inteligencji
    > i ja to zdanie podzielam. To chyba nie jest takie trudne, żeby
    > odróżnić spam?

    ja sie obawiam, z ejak to bedzie wolne od moderacji to zasypia nas
    spamem, oferta zarabiania na mailach itp. co znacznie utrudni
    wyszukiwanie ofert. z drugiej strony jesli na te oferty mam czekac
    tydzien * to nie wiem czy nie wolalbym sie przekopywac przez ten caly
    syf. ciezka sprawa.

    * - trzeba tez pamietac ze spora czesc tych ogloszen nie pojawia sie
    tylko na p.p.o ale w roznych innych serwisach i gazetach. przy takich
    opoznieniach (na dzisiaj mamy juz 4 dni) aktualnosc tych ogloszen
    totalnie traci sens. nasze zgloszenia moga byc juz totalnie
    nieaktualne.

    dla przykladu: pewne ogloszenie pojawilo sie w niedziele na praca.pl, w
    poniedzialek rano wyslalem CV, w poniedzialek tez ukazalo sie ono w
    wyborczej, a o 14 mialem telefon z umowieniem na rozmowe.

    i z drugiej strony: jak dawalem oglozenie o pracy to 60% zgloszen
    przyszlo w pierwszym dniu kiedy to wybralem juz sobie 5 interesujacych
    mnie osob, ogloszenia jeszcze splywaly gdzies przez tydzien ale z uwagi
    na czas nie bylem juz zainteresowany.

    reasumujac: czas jest tutaj bardzo wazny. jak dla mnie 4 dni opoznienia
    to juz wiecznosc.

    pozdrawiam

    --
    nrm

  • 94. Data: 2004-05-13 11:55:20
    Od: "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Bo nie masz pojęcia co przychodzi na skrzynkę moderatora. Zresztą
    statystyki
    > miałeś powyżej.

    Jeśli Cię dobrze rozumiem, sugerujesz, że gros to bluzgi i spam? Być może
    nie mam o tym pojęcia, ale mam pojęcie o ludzkiej umiejętności dokonywania
    wyborów i odróżnienia, że tak powiem, plew od ziarna. Zresztą argumenty, że
    tragiczne opóźnienia czynią ogłoszenia bezużytecznymi, bardziej do mnie
    przemawiają.

    Pozdrawiam
    Coinneach

  • 95. Data: 2004-05-13 11:59:05
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    > reasumujac: czas jest tutaj bardzo wazny. jak dla mnie 4 dni opoznienia
    > to juz wiecznosc.

    współczuję właścicielowi firmy w której proces rekrutacji
    nowego pracownika trwa 1 (słownie jeden) dzień.
    I to na zamieszczenie ogłoszenia, zebranie aplikacji, przesianie ich
    i wybranie pracownika. Choć pewnie da się jeszcze krócej
    np w letnich pracach polowych:
    Gospodarz mówi: 2 PLN za kobiałkę/kg/skrzynkę, a pracownik mówi ok
    15 minut i po rekrutacji ;-)))
    L.

  • 96. Data: 2004-05-13 12:06:15
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana [ot]
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Veetold wrote:

    > A Ty sie naucz zwyklej uprzejmosci - to wazniejsze niz zasady odpowiadania
    > na posty...

    Do uprzejmości należy także stosowanie się do zasad - np. odpowiadania
    na posty.

    Gawron

  • 97. Data: 2004-05-13 12:09:42
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    libra napisał(a):

> [...]
    > np w letnich pracach polowych:
    > Gospodarz mówi: 2 PLN za kobiałkę/kg/skrzynkę, a pracownik mówi ok

    nie przesadzaj. ja w jednym dniu dostalem blisko 100 zgloszen. wiec na
    co tu czekac, na 100 w nastepnym dniu? tym bardziej jak sprawa pilna.

    poza tym, sa sytuacje w ktorych pracownik jest potrzebny od zaraz, nie
    mowiac juz o tym, ze mozna czekac na ogloszenie na p.p.o ponad tydzien
    i wtedy z czasu zostawionego na rekrutacje zostaje niewiele. tak wiec
    twoje ironia jest nie na miejscu.

    pozdrawiam

    --
    nrm

  • 98. Data: 2004-05-13 12:21:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Coinneach Odhar <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl> wrote:

    > Jeśli Cię dobrze rozumiem, sugerujesz, że gros to bluzgi i spam? Być może

    Spam, śmieci, pseudo-wirusy i inne.

    > nie mam o tym pojęcia, ale mam pojęcie o ludzkiej umiejętności dokonywania
    > wyborów i odróżnienia, że tak powiem, plew od ziarna. Zresztą argumenty, że

    Nie. Ty nie wyobrażasz sobie po prostu jakby wyglądała pl.praca.oferowana
    bez moderowania.

    > tragiczne opóźnienia czynią ogłoszenia bezużytecznymi, bardziej do mnie
    > przemawiają.

    Beużytecznymi? Nie rozumiem. Jeśli ktoś ma jakieś ogłoszenie na _wczoraj_,
    to nie opiera swojego procesu rekrutacji na grupie pl.praca.oferowana

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 99. Data: 2004-05-13 12:33:56
    Od: "Agata Rabska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    libra <l...@o...pl> napisał(a):

    > Pytanie było: dlaczego moderacja ogłoszeń tak długo trwa?
    > Odpowiedź padła: funkcja społeczna, trudna ze względu na analfabetyzm wtórny
    > ogłoszeniodawców (problemy z czytaniem FAQ i złożeniem tekstu poprawnego)
    > Diagnoza: zmiana moderatora i zobowiązanie go do wydajniejszej pracy
    > Lekarstwo zaaplikowane: brak. Z powodu braku chętnych, choć krzyczących

    A ja się nie zgodzę.
    Coście się tak uparli na tych moderatorów?
    Sama napisałas diagnoze: trudna ze względu na analfabetyzm wtórny
    ogłoszeniodawców (problemy z czytaniem FAQ i złożeniem tekstu poprawnego)
    Dlaczego zatem zwalac wszystko na moderatora, ktory tylko pilnuje zeby zasady
    byly zachowane.
    Przeciez to wina (jak sama napisalas) ogloszeniodawcow. To ich trzeba
    edukowac, a nie zmieniac moderatorow. Mod jest od tego zeby pilnowac zasad.
    Jak ktos nie umie czytac (analfabetyzm wtorny - sama napisalas) to najpierw
    niech sie nauczy. A ze takim pracodawcom brak kultury i umieja tylko
    nawrzeszczec na modow, ktory chca zeby zasady byly zachowane, to juz naprawde
    jest ich problem.

    Pozdrawiam

    Agata

  • 100. Data: 2004-05-13 12:36:34
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Beużytecznymi? Nie rozumiem. Jeśli ktoś ma jakieś ogłoszenie na
    > _wczoraj_, to nie opiera swojego procesu rekrutacji na grupie
    > pl.praca.oferowana

    a jak ma na jutro, pojutrze, popojutrze itd.? ;-) to dalej nie lapie
    sie w cyklu puszczania ogloszen na p.p.o

    no i zobaczmy na profil tej grupy: spora czesc stanowia drobne oferty,
    malych firm, sporo zwiazanych z informatyka/stronami www/grafika a tam
    czesto czas gra role. sa i ogloszenia wiekszych i duzych firm ale i tu
    zauwazylem, ze p.p.o jest jednym miejscem z wielu gdzie takie
    ogloszenie sie ukazuje. tu mozna polemizowac czy czas gra role bo
    najczesciej proces rekrutacji trwa dluzej niz tydzien czy dwa, niemniej
    przy calej reszcie ogloszen sklonny jestem twierdzic, ze 4 dni to spore
    opóznienie.

    z drugiej strony spam to spory problem, sam prowadze duzy serwis i na
    moje konta dziennie przychodzi tego dziesiatki sztuk dziennie -
    zakladajac, ze na adres grupy przychodzi tego conajmniej tyle samo to
    juz jest ogromny problem.

    ciezko jest mi wyobrazic sobie dobre wyjscie z tej sytuacji oprocz
    kilku moderatorow.

    pozdrawiam

    --
    nrm