PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 141. Data: 2004-05-14 16:03:06
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c82onu$21lf$1@news.atman.pl...

    > Twierdzi tak na podstawie umiętności wyciągania wniosków. Tyle, że
    aktualna
    > zapaść pracy.oferowanej jest, niezależnie od przyczyny właśnie na korzyść
    > takiej komerchy jak praca.pl.

    Wobec tego nie dziwię się że jest bezrobotny, skoro wyciąganie
    wniosków idzie mu jak po grudzie.
    Serwis praca.pl - właśnie sobie wszedłem.
    Pierwsze primo: nikt nie wołał kasy za to że wszedłem;
    Drugie primo: są na nim ogłoszenia o pracę, nawet aktualne;
    Trzecie primo: pod każdym ogłoszeniem są pełne dane ogłaszającego
    więc nie musze nikomu płacić za szczegółowe info i tym sposobem
    mogę słać aplikację.
    Jedyny koszt to połączenie z internetem.

    Tę część wypowiedzi ujmę w słowa przyzwoite, a przynajmniej
    postaram się:
    Jak Ci przeszkadza, że ktoś zorganizował serwis tego typu
    i nie pobierając od bezrobotnych żadnych opłat funkcjonuje i zarabia,
    to powinieneś przemyśleć przeprowadzkę na Kubę. Tam Ci będzie
    dobrze z twoją chorą zawiścią o sukces komercyjny innych, a Fidel
    nagrodzi Cię odpowiednio.
    Jak Ci przeszkadza, że taki serwis istnieje i ma się dobrze, to nie wchodź
    tam,
    nie masz obowiązku.
    I na koniec:
    Ciesz się, że ktoś poświęca swój czas i pieniądze byś mógł za darmochę
    czytać newsy. Ciesz się, bo moim zdaniem tacy jak Ty powinni słono płacić
    albo ustawowo mieć dostęp zabroniony. Żeby się na innych wirus ciągłego
    narzekactwa i zawiści nie przenióśł metodą kropelkową
    bez pozdrowień i EOT
    L.

    A tłumaczenie, że jesteś biednym bezrobotnym. I wszyscy Ci rzucają
    kłody pod nogi, kiedy powinni ułatwiać i pomagać, mam głeboko w d***.

  • 142. Data: 2004-05-14 16:28:00
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >A dlaczego wszystko ma byc za darmo, natychmiast i bez cenzury?
    >Przeciez zawsze mozna zrobic inna grupe, inny serwis i tak dalej. ppo ma
    >swoje zasady - i jesli chcesz z tej grupy korzystac - przyjmij je i juz.
    >Jesli nie - to przeciez nikt nie zabrania wprowadzena zmian - sa procedury -
    >wiec droga wolna.
    >W tym momencie zasady sa jakie sa i juz.
    Co Ty gościu bredzisz ? Jaki inny serwis ?! To publiczne niusy. Tu każdy ma prawo
    ogłaszać się. Może na twoim prywatnym forum moderowanie będzie utrudniało, ale
    tutaj może co najwyżej ułatwiać. Jeśli nie ułatwia to się je likwiduje.

  • 143. Data: 2004-05-14 16:38:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Wobec tego nie dziwię się że jest bezrobotny, skoro wyciąganie
    >wniosków idzie mu jak po grudzie.
    A jest ???
> [...]
    >więc nie musze nikomu płacić za szczegółowe info i tym sposobem
    >mogę słać aplikację.
    >Jedyny koszt to połączenie z internetem.
    Nie o to chodzi czy serwis praca.pl jest komercyjny bo może być. Chodzi o to czy
    społeczna działalność jego właściciela jest. Jeśli nie to nie ma problemu, może
    to robić dokładnie tak jak poprzedni moderatorzy. Oni też przecież gdzieś
    pracowali. Nieraz nawet zajmowali się zawodowo niusami. Ale to wszystko temat
    zastępczy. Moderwanie według zasad jakie wymyślono jest chore. Utrudnia
    korzystanie normalnym ludziom.

    >Ciesz się, że ktoś poświęca swój czas i pieniądze byś mógł za darmochę
    >czytać newsy.
    Ale czytanie niusów powinien zapewniać dostawca zresztą w swoim interesie.

  • 144. Data: 2004-05-14 16:40:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Nadal nic nie rozumiesz. Twój serwis nie jest bramką www<->news.
    A czym ?

  • 145. Data: 2004-05-14 17:42:24
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1or8a0ls913iniv17ad312khunmr3nbi1g@4ax.com...
    > Pięknego dnia Fri, 14 May 2004 07:55:18 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    > pseudonimem "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl> w wiadomosci

    > Po poscie z ogloszeniem wydasz jednoznaczna opinie czy pracodawca wyplaci
    > pensje za miesiac czy nie? ROTFL

    Poczytaj sobie ten watek zanim zaczniesz pisac glupoty - jednym z celow
    moderacji
    jest wlasnie odrzucenie "podejrzanych" ofert - nie sadze zeby moderator
    dzwonil
    czy kontaktowal sie jakos z ogloszeniodawcami, wiec moderuje zapewne wlasnie
    metoda "na czuja", eliminujac ogloszenia (tak jak to napisalem wczesniej)
    noszace
    znamiona oszustwa czy naciagania (jak np. oferty roznych piramidek i zabawy
    MLM zasmiecajace ta grupe).

    Piotr

  • 146. Data: 2004-05-14 19:12:12
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    aga.p wrote:
    > Po pierwsze: myślę, że tę informację mogłeś zatrzymać dla siebie. Masz w
    > ręku 550 potencjalnych miejsc pracy - chyba nie chcesz, żeby ludzie zaczęli
    > się zastanawiać czy ta sprawa nie ma przypadkiem drugiego dna...

    Np. jakiego?

    > Po drugie: na czym dokładnie polegają te "nieprawidłowości sformułowania"?

    Poczytaj FAQ a potem sobie wyobraź na czym. Szczególnie fragmenty,
    zawierające słowo "musi" (dot. ogłoszenia).

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 147. Data: 2004-05-14 19:18:40
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Jakub wrote:
    > Ja mam tylko jedno pytanie: co cię skłoniło żeby przyjąć tak męczącą,
    > tak trudną do wykonania pracę, za którą w dodatku nie dostajesz
    > wynagrodzenia (nie licząc oczywiście pretensji użytkowników)? Robisz to
    > za karę? Bo ktoś musi? Ja tam wolę żeby nikt nie uszczęśliwiał mnie na
    > siłę oczekując w zamian za zaniedbywanie swoich obowiązków jakiejś
    > wdzięczności (bo on biedny tak się męczy dla naszego dobra... <ironia>).

    Odpowiadając na pierwsza część pytania: chęć pomocy tym, którzy szukają
    pracy. Dziwne? Tyle, że mimo iż doskonale znam generalny poziom
    zrozumienia i znajomości internetu przez przeciętnego korzystającego
    w Polsce, bo zajmuję się internetem zawodowo a sam korzystam od 10 lat,
    nie spodziewałem się nawet w najgorszych wyobrażeniach, że ten poziom
    w przypadku osób, chcących się ogłosić na ppo jest aż tak niski.
    Oczywiście nie wszystkich, ale sporej grupy.

    Niechęć do zapoznania się z zasadami, brak poprawnie skonfigurowanych
    czytników (prawidłowe ustawienie kodowania w Outlooku zajmuje pół
    minuty!) itd. itp. itd.

    Odpowiadając dalej: jeśli grupa ma nie być moderowana istnieje w polskim
    Usenecie odpowiednia procedura by zgłosić taki wniosek. Było powtarzane
    kilka razy. Nawet, jeśli napiszesz tu 250x, że nie chcesz moderowania,
    nic w ten sposób nie osiągniesz.

    > P.S. Zdajesz sobie sprawę z tego, że ktoś bardzo czeka na te 550 postów?

    Tak, zdaje sobie sprawę.

    > Że komuś może to bardzo pomóc? Że nawet jeśli połowa z tego to śmiecie,
    > to i tak ludzie woleliby przez nie przebrnąć żeby znaleźć wśród nich
    > jeden diamencik? Może zamiast krytyki i obelg przydałoby się trochę empatii?

    W którym miejscu z mojej strony pojawiły się obelgi? Msg-id poproszę.

  • 148. Data: 2004-05-14 19:21:21
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr Chmielewski wrote:
> [...]
    > ogloszenia (do czasu zaimplementowania tych nowych narzedzi do
    > moderowania), odrzucac tylko te noszace znamiona oszustwa czy

    Piotrze, akurat w tej ostatniej kwestii moderator nie ma nic do powiedzenia
    i jest od tego grupa pl.praca.dyskusje, żeby na takie ogłoszenia zwracać
    uwagę, jeśli się pojawią.

  • 149. Data: 2004-05-16 12:04:52
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    On 14 May 2004 19:18:40 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

> [...]
    > w przypadku osób, chcących się ogłosić na ppo jest aż tak niski.
    > Oczywiście nie wszystkich, ale sporej grupy.

    A czy nie lepiej byłoby na przykład "certyfikować" jakiś formularz do
    wprowadzania ogłoszeń, gdzie byłyby po prostu wymagane pola (i tak
    moderator nie sprawdza prawidłowości nazw itp) i automatycznie dopuszczać
    posty wysłane przez taki formularz?. Jest kilka portali o pracy które takie
    formularze mają. Aby uniknąć posądzeń o stronniczość - niech ich będzie
    kilka.

    Bo wbrew pozorom czasami pracownik jest potrzebny (bezrobocie IMHO nie tyle
    wynika z braku pracy, co raczej braku kompetencji/doświadczenia), a osoba
    która je puszcza - często pierwszy raz posługuje się czytnikiem news...

    I wtedy do FAQ dopisać kilka adresów skąd na pewno wprowadzone ogłoszenia
    automatycznie pojawią się na grupie...

  • 150. Data: 2004-05-16 12:06:10
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    On Fri, 14 May 2004 19:42:24 +0200, Piotr Chmielewski wrote:

> [...]
    > noszace
    > znamiona oszustwa czy naciagania (jak np. oferty roznych piramidek i zabawy

    Mam nadzieję że tego nie robi....
    Ma sprawdzać _formalną_ poprawność. Innych kwestii - nie jest w stanie.