PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Sun, 16 May 2004 14:04:52 +0200

    On 14 May 2004 19:18:40 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

    > Odpowiadając na pierwsza część pytania: chęć pomocy tym, którzy szukają
    > pracy. Dziwne? Tyle, że mimo iż doskonale znam generalny poziom
    > zrozumienia i znajomości internetu przez przeciętnego korzystającego
    > w Polsce, bo zajmuję się internetem zawodowo a sam korzystam od 10 lat,
    > nie spodziewałem się nawet w najgorszych wyobrażeniach, że ten poziom
    > w przypadku osób, chcących się ogłosić na ppo jest aż tak niski.
    > Oczywiście nie wszystkich, ale sporej grupy.

    A czy nie lepiej byłoby na przykład "certyfikować" jakiś formularz do
    wprowadzania ogłoszeń, gdzie byłyby po prostu wymagane pola (i tak
    moderator nie sprawdza prawidłowości nazw itp) i automatycznie dopuszczać
    posty wysłane przez taki formularz?. Jest kilka portali o pracy które takie
    formularze mają. Aby uniknąć posądzeń o stronniczość - niech ich będzie
    kilka.

    Bo wbrew pozorom czasami pracownik jest potrzebny (bezrobocie IMHO nie tyle
    wynika z braku pracy, co raczej braku kompetencji/doświadczenia), a osoba
    która je puszcza - często pierwszy raz posługuje się czytnikiem news...

    I wtedy do FAQ dopisać kilka adresów skąd na pewno wprowadzone ogłoszenia
    automatycznie pojawią się na grupie...