PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: 14 May 2004 19:18:40 GMT

    Jakub wrote:
    > Ja mam tylko jedno pytanie: co cię skłoniło żeby przyjąć tak męczącą,
    > tak trudną do wykonania pracę, za którą w dodatku nie dostajesz
    > wynagrodzenia (nie licząc oczywiście pretensji użytkowników)? Robisz to
    > za karę? Bo ktoś musi? Ja tam wolę żeby nikt nie uszczęśliwiał mnie na
    > siłę oczekując w zamian za zaniedbywanie swoich obowiązków jakiejś
    > wdzięczności (bo on biedny tak się męczy dla naszego dobra... <ironia>).

    Odpowiadając na pierwsza część pytania: chęć pomocy tym, którzy szukają
    pracy. Dziwne? Tyle, że mimo iż doskonale znam generalny poziom
    zrozumienia i znajomości internetu przez przeciętnego korzystającego
    w Polsce, bo zajmuję się internetem zawodowo a sam korzystam od 10 lat,
    nie spodziewałem się nawet w najgorszych wyobrażeniach, że ten poziom
    w przypadku osób, chcących się ogłosić na ppo jest aż tak niski.
    Oczywiście nie wszystkich, ale sporej grupy.

    Niechęć do zapoznania się z zasadami, brak poprawnie skonfigurowanych
    czytników (prawidłowe ustawienie kodowania w Outlooku zajmuje pół
    minuty!) itd. itp. itd.

    Odpowiadając dalej: jeśli grupa ma nie być moderowana istnieje w polskim
    Usenecie odpowiednia procedura by zgłosić taki wniosek. Było powtarzane
    kilka razy. Nawet, jeśli napiszesz tu 250x, że nie chcesz moderowania,
    nic w ten sposób nie osiągniesz.

    > P.S. Zdajesz sobie sprawę z tego, że ktoś bardzo czeka na te 550 postów?

    Tak, zdaje sobie sprawę.

    > Że komuś może to bardzo pomóc? Że nawet jeśli połowa z tego to śmiecie,
    > to i tak ludzie woleliby przez nie przebrnąć żeby znaleźć wśród nich
    > jeden diamencik? Może zamiast krytyki i obelg przydałoby się trochę empatii?

    W którym miejscu z mojej strony pojawiły się obelgi? Msg-id poproszę.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1