PracaGrupypl.praca.dyskusje › inspiracje

  • 31. Data: 2010-07-09 22:05:20
    Temat: Re: inspiracje
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-07-09, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    > Facet - nie kombinuj jak dziecko. Puściłeś bąka i tyle.
    > Trzymaj jakiś poziom sensowności, bylejaki - ale trzymaj.

    Dobra. Ostatni raz. MOIM ZDANIEM - ogłoszenie, słabe bo słabe,
    nie jest niczym nadzwyczajnym. Jest pisane przez osobę słabo
    orientującą się w temacie i dotyczyć będzie podstawowych zagadnień
    w danych kwestiach. I tyle. Jak nie potrafisz przejść nad tym
    do porządku dziennego, to nie jest to mój problem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2010-07-09 22:15:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrni3f790.eed.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Dobra. Ostatni raz.
    To wykonałeś kiedyś jakiś pierwszy raz???

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-07-10 09:20:38
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

> [...]
    > może się później okazać bardzo kosztowne(przestoje, długie awarie), taki
    > dobry pracownik staje się nietykalny.
    >
    > Jednak wymienione wymagania, powiedział bym że są bardzo skromne, ale
    > trzeba sobie zdawać sprawę jak działa firma i być nieco obytym w tym
    > temacie. Jeżeli powyższe stanowisko jest do objęcia po innym adminie i
    > jest możliwość "przejąć od niego wiedzę" to średnio rozgarnięta osoba, z
    > jako taką wiedzą ze studiów powinna sobie poradzić. Trzeba tylko
    > szybko(najlepiej przed pierwszą awarią;)) zrozumieć działanie całości.

    wdrazanie rozwiazan systemowych, to trzeba miec sile przebicia do takich
    spraw, duzo doswiadczenia...

  • 34. Data: 2010-07-10 13:51:07
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 17:14:20 +0200, Jotte napisał(a):
    > Ale tu niektórzy piszą, że to normalne, niewygórowane wymagania.

    Bo autor ogłoszenia ma normalne, niewygórowane wymagania, tylko że nie
    potrafi tych wymagań odpowiendnio sprecyzować, nie zna się na tym i sam nie
    rozumie, co pisze.

    > To ignoranci, admini sieci domowej lub warzywniaka.

    Ale właśnie sęk w tym, że autor ogłoszenia poszukuje admina sieci w
    warzywniaku...

    --
    Yakhub

  • 35. Data: 2010-07-10 14:40:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:krzj8z2hz53p$.dlg@wazzenon.pl Yakhub <y...@g...pl>
    pisze:

    > Bo autor ogłoszenia ma normalne, niewygórowane wymagania, tylko że nie
    > potrafi tych wymagań odpowiendnio sprecyzować,
    Znaczy - idiota.
    Chciałbyś pracować u/dla idioty?

    > nie zna się na tym i sam
    > nie rozumie, co pisze.
    Może i tak.
    Ale skoro on nie rozumie co pisze, to zasługuje na pracownika, który nie
    rozumie co robi.
    Nieprawdaż?

    > Ale właśnie sęk w tym, że autor ogłoszenia poszukuje admina sieci w
    > warzywniaku...
    Taaa, i budowanie WANu do tego potrzebne, znajomość MA SQL itd...
    No, masz taką hipotezę, wolno ci...
    Niemniej uważam, że zawsze w pierwszej kolejności autor powinien zadbać o
    jakość swej wypowiedzi (jeśli sobie nie radzi, to niech kogoś wynajmie), a
    nie liczyć na to, że może komuś się zechce domyślać "co autor miał na
    myśli", bo to chamstwo.

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2010-07-13 10:25:42
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

> [...]
    > w danych kwestiach. I tyle. Jak nie potrafisz przejść nad tym
    > do porządku dziennego, to nie jest to mój problem.

    No to chyba pracodawcy powinni przedstawiać się jakoś: jestem prezesem,
    lipnie znam się na technologich .... ale chciałbym kogoś zatrudnić co mi ...

  • 37. Data: 2010-07-18 21:04:15
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 08-07-2010 o 22:10:37 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:i156gk$h43$1@news.dialog.net.pl MiReK

    > IMO takich omnibusów to nie ma. Kolejne ogłoszenie tępych oszustów, co
    > to chcieliby mieć ciężarówkę, samolot, jacht, rower wodny,
    > pralkosuszarkę i wibrator w jednym.
    > Ponadto jeśli udało ci się prawidłowo przeklepać treść ogłoszenia, to
    > podejrzewałbym durniów, bo MS Exchange pisze się tak, jak ja to
    > napisałem.
    > Podstaw możesz się nauczyć po części w domu. 2 (lepiej 3) kompy, sieć,
    > soft, lektura, kupa czasu i roboty. W pojedynkę naprawdę ciężko.

    Sorry, ale to co w tym ogloszeniu to banaly, zatem nie pisz, ze takich
    omnibusow nie ma :)

  • 38. Data: 2010-07-19 13:31:23
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vf14tdpgbp2dyt@pavilion.opteris.pl...
    > Sorry, ale to co w tym ogloszeniu to banaly, zatem nie pisz, ze takich
    > omnibusow nie ma :)

    Są. Na papierze, w CV, w fantazjach pracodawców i kandydatów. :D

    W życiu raczej nie ma takich.

    j.

  • 39. Data: 2010-07-19 20:26:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.vf14tdpgbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    > Sorry, ale to co w tym ogloszeniu to banaly, zatem nie pisz, ze takich
    > omnibusow nie ma :)
    Sorry, ale ty się chyba zwyczajnie nie znasz. :)

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-07-20 13:03:29
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 19-07-2010 o 22:26:42 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.vf14tdpgbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski

    > Sorry, ale ty się chyba zwyczajnie nie znasz. :)

    Tak, nikt sie na niczym nie zna... A moze po prostu porownujesz wszystkich
    dookola wzgledem siebie?

    Informatyka to malo skomplikowana dziedzina. Malo tego - w wiekszosci
    ogloszenia sa pisane lakonicznie i nie wszystkie warunki sa wymagane.
    Wystarczy, ze posiadasz czesc umiejetnosci, a pozostale zawsze sie
    douczysz, jak tylko bedziesz chcial. To co w tym ogloszeniu jest zawarte,
    to glownie obowiazki i technologie, z jakimi bedziesz mial do czynienia w
    pracy. Ktos normalnie rozwiniety umyslowo od razu skojazy fakty i
    zagadnienia i bedzie wiedzial, czy sobie poradzi, czy tez nie.

    Sam swego czasu pracowalem na podobnym stanowisku i znalem sie jedynie na
    sieciach bezprzewodowych (w tym podstawowa administracja uniksami),
    serwisowanie sprzetu, jak i ze wczesniejszych lat na programowaniu w
    c/c++. Nijak mi to nie przeszkodzilo douczyc sie juz w trakcie
    administracja Solarisa, Oracle, obslugi i programowania maszyn
    przemyslowych, administracje ERP, monitoringu etc. Poznanie tego
    wszystkiego bylo naprawde banalne. Jedynie czego bylo trzeba, to czasu, bo
    zaklad byl naprawde spory i nowych zagadnien sporo, by w krotkim czasie to
    wszystko poznac i ogarnac. Ty masz zadanie jedynie posiadac podstawowa
    wiedze np. o bazach danych, ale taka wiedze, by moc np wyjasnic
    producentowi oprogramowania problemy, ew. moc z tymze producentem
    wspolpracowac przy wprowadzaniu poprawek.

    Widze, ze nie pracowales na takim stanowisku, a piszesz tylko po to, by
    jak zwykle potrolowac...

    --
    SprzedamTO.pl