PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odejście z pracy a sprawa urlopu

  • 1. Data: 2010-07-06 20:53:30
    Temat: Odejście z pracy a sprawa urlopu
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Witam,
    Mam do was pytanie odnośnie urlopu i odejścia z pracy. Słyszałem już
    kilka wersji i nie wiem co jest prawdą a co nie.
    Sprawa wygląda następująco: Wykorzystałem 18 z 20 dni urlopowych, a z
    pracy chce odejść 1-ego października, więc wypowiedzenie składam 1-ego
    września. Jak teraz wygląda sprawa tych 2 pozostałych dni?

    Z góry dzięki,
    Pozdro

  • 2. Data: 2010-07-06 22:44:03
    Temat: Re: Odejście z pracy a sprawa urlopu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    W dniu 2010-07-06 22:53, Maciek pisze:
    > Sprawa wygląda następująco: Wykorzystałem 18 z 20 dni urlopowych, a z
    > pracy chce odejść 1-ego października, więc wypowiedzenie składam 1-ego
    > września. Jak teraz wygląda sprawa tych 2 pozostałych dni?

    Jak wypowiedzenie złożysz 1 września i masz wypowiedzenie miesięczne to
    pracujesz do końca października.

    Urlop wtedy się liczy proporcjonalnie - 10/12x20. Jak wykorzystałeś
    więcej - strata starego pracodawcy (u kolejnego dostaniesz mniej - razem
    20 dni w roku).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2010-07-07 17:58:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Maciek wrote:

    > Sprawa wygląda następująco: z
    > pracy chce odejść 1-ego października, więc wypowiedzenie składam 1-ego
    > września.

    Nie ma takiej opcji.Okresy wypowiedzenia
    miesięczne kończą się z końcem miesiąca,
    a tygodniowe w soboty - a 1 października jest w piątek.
    Jeśli masz miesięczny okres wypowiedzenia i chcesz
    być w październiku wolny, to musisz wypowiedzieć w sierpniu.

  • 4. Data: 2010-07-10 16:52:05
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

> [...]
    > pracy chce odejść 1-ego października, więc wypowiedzenie składam 1-ego
    > września. Jak teraz wygląda sprawa tych 2 pozostałych dni?

    Rozumiem, że 1 września i 1 października to podałeś tak orientacyjnie?
    Innymi słowy chcesz odejść *ostatniego* dnia września i musisz zatem
    złożyć wypowiedzenie do końca sierpnia. Opóźnienie złożenia
    wypowiedzenia o 1 dzień skutkuje tym, że będziesz mógł odejść ostatniego
    dnia października.

    Odnośnie urlopu... w okresie od X-XII (3 miesiące) będziesz mógł
    wykorzystać jeszcze 2 dni urlopu.

    P.S. Zazdroszczę możliwości wykorzystania już 18 dni urlopowych w tym
    roku, u mnie stan 26 :(