PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w przetwórstwie rolnospożywczym

  • 1. Data: 2010-07-07 15:35:23
    Temat: Praca w przetwórstwie rolnospożywczym
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    Witam,
    Zadanie jest takie, aby znaleźć do pracy człowieka;
    -do firmy zajmującej się obrotem owocami i warzywami, ale nie czysty
    handel, tylko przepakowywanie, kompletowanie złożonych zamówień,
    delikatna obróbka produktów.
    -zadania dla człowieka;
    -nadzór nad załogą,
    -papierkologia związana z obrotem, wydajnością załogi i
    certyfikatami(HCCP i podobne)

    W sumie to zastanawiam się jak szukać-jak można okreslić syntetycznie
    takie stanowisko i wymagania, aby skutecznie filtrować ogłoszenia w
    internecie i właściwie dać własne ogłoszenia.
    Zastanawiałem się, że na pierwszą myśl przychodzą mi dwie grupy
    potencjalnych kandydatów na takie stanowisko;
    -jako że miejsce pracy to mazowsze, to myślałem o absolwentach SGGW i
    podobnych szkół,
    -osoby, które za granicą miały do czynienia z pracą w podobnych
    firmach, przecież polacy w zachodniej europie często trafiają do
    rolnictwa, do pakowania i obrotu płodami rolnymi.
    Jestem otwarty na wszelkie sugestie.

    Bartek

  • 2. Data: 2010-07-07 16:01:28
    Temat: Re: Praca w przetwórstwie rolnospożywczym
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Bartosz Paciorek" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > -osoby, które za granicą miały do czynienia z pracą w podobnych
    > firmach

    na tych Cię nie stać

    e.

  • 3. Data: 2010-07-08 10:13:58
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    Kto wie... :-)
    Po pierwsze, czy tak strasznie dużo tam zarabiali,
    Po drugie, czy jak tak strasznie mało chce płacić.

  • 4. Data: 2010-07-09 10:21:05
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

[...]

    Po pierwsze napisz sobie na kartce zadania lub zakres odpowiedzialnośi dla
    tego człowieka.
    Potrem zobacz czego jest najwięcej i zdefiniuj nazwę stanowiska.
    Jeżeli ma to być stanowisko kierownicze narysuj sobie jego miejsce w
    strukturze: komu podlega, kto jemu podlega i wjakim zakresie, z kim kluczowo
    współpracuje i jaki ma mieć zakres kompetencji i odpowiedzialności
    Potem nazwij stanowisko.
    Wg mnie szukasz kogoś w stylu:
    brygadzisty, kierownika zmiany, kierownika działu, specjalisty lub
    samodzielnego specjalisty - technologa.

    Co do warunków finansowych - sam je musisz określić na tle branży i swej
    własnej sytuacji i wyjdzie ci z tego wszystkiego krąg potencjalnych
    kandydatów.

    --
    Jackare