PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie w sieci, zgłaszam się, proszę o polecenie.

  • 1. Data: 2010-07-08 14:42:23
    Temat: Zarabianie w sieci, zgłaszam się, proszę o polecenie.
    Od: "Daniel Kotwicki" <d...@g...com>

    Mam 3 tygodnie absolunie wolnego czasu, które chciałbym poświęcić na
    intensywny "wysiłek internetowy" w celu zarobienia kasy. Jestem w stanie
    poświęcić kilkanascie godzin dziennie przed komputerem, byle będzie
    jakakolwiek gwarancja iż w ten sposób będę w stanie zarobić kilka tys PLN.

    Proszę o polecenie jakiegoś sytemu, programu, czy przedsięwzięcia w którym
    mógłbym wziąć udział i zarobić.

    tia

    DK

  • 2. Data: 2010-07-08 18:02:24
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    takie rzeczy to tylko w Erze :)

  • 3. Data: 2010-07-09 07:55:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 8 Jul 2010 16:42:23 +0200, Daniel Kotwicki napisał(a):

> [...]
    > poświęcić kilkanascie godzin dziennie przed komputerem, byle będzie
    > jakakolwiek gwarancja iż w ten sposób będę w stanie zarobić kilka tys PLN.

    Zarabia się głównie nie tyle oferując czas co umiejętności. Dookoła masz
    dużo bezrobotnych, którzy mają dużo czasu a nie zarabiają :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-07-09 09:09:00
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    On 8 Lip, 16:42, "Daniel Kotwicki" <d...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Proszę o polecenie jakiegoś sytemu, programu, czy przedsięwzięcia w którym

    to poszukaj pracy dla studentow, na przyklad wprowadzanie danych do
    baz albo
    cos w tym stylu.

    Klikaniem w bannery to na zuzyty prąd nie zarobisz :D...

  • 5. Data: 2010-07-09 09:50:25
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 08.07.2010 16:42, Daniel Kotwicki pisze:
> [...]
    > jakakolwiek gwarancja iż w ten sposób będę w stanie zarobić kilka tys PLN.
    >
    > Proszę o polecenie jakiegoś sytemu, programu, czy przedsięwzięcia w

    znaczy się jesteś idealnym kandydatem na stanowisko "pracownik do
    obsługi e-mail" :):)
    Oferty co kilka dni pojawiają się tu na grupie, jak i w wielu innych
    miejscach.
    :)

  • 6. Data: 2010-08-12 08:18:44
    Od: arek <r...@g...com>

    On 9 Lip, 11:50, Rafał <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > obsługi e-mail" :):)
    > Oferty co kilka dni pojawiają się tu na grupie, jak i w wielu innych

    Powodzenia życzę :)