PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-07 11:39:09
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-02-07, Jotte <t...@W...pl> wrote:
    > Matematyk raczej świetliczanką nie będzie.

    No patrz, a u mnie była pani, która uczyła też polskiego :)
    A w razie potrzeby na świetlicy siedziały wszystkie nauczycielki,
    z matematyczką włącznie.

    > Bo zgodnie z przepisami to nie może być "jakiś pokoik", tylko osobne
    > pomieszczenie (dla każdego nauczyciela!), dostęp do materiałów itp.,

    To może by tak zmienić przepisy? Bo ja nie rozumiem dlaczego to
    nie może być "jakiś pokoik". Jakoś na uczelni siedzi często po
    czterech (skandal :-)) asystentów w pokoju, a po materiały chodzą
    do biblioteki dwa piętra wyżej.

    > A to ciekawy postulat. Nauczyciel nie powinien podwyższać swoich
    > kwalifikacji, hmmm...

    Powinien - ale, o ile chce to robić za pieniądze podatnika, będąc na
    trzymiesięcznym płatnym urlopie, to w ramach i w ilościach takich,
    na jakie jest (określone przez dyrektora) zapotrzebowanie. I wtedy,
    tak jak napisałem, nawet niechby mu szkoła dopłacała.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH