PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › studenci tanią siłą roboczą!
  • Data: 2005-02-07 21:42:13
    Temat: studenci tanią siłą roboczą!
    Od: "atupaj" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > No co ty? Ale jakie oszczędności...To nic, że dzieci coraz głupsze będą
    > ze szkół wychodzić, ważne że PODATKI (w dodatku podatki coponiektórych
    > tutaj na grupie-skandal!) nie idą na marne.
    z ironią zgadzam się jak najbardziej. Ale kłóciłabym się z kwestią, że dzieci
    wychodzą coraz głupsze...ludzie na 5tym roku posiadają już pewną wiedzę - w
    językach czasami lepszą niż nauczyciel pracujący 10-20 lat w zawodzie (bo dla
    językowców sama praca w szkole to straszne uwstecznianie się!) - mają coś do
    przekazania...mnie wkurza fakt, że tak pięknie potrafi się wykorzystać trudną
    sytuację na rynku pracy, tak perfidnie - i to właśnie w sferze budżetowej, nie
    wśród tzw. "prywaciarzy"...

    Co jak co, ale w edukację i naukę warto pakować kasę.
    jestem jak najbardziej za! :-)

    serdecznie pozdrawiam