PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-07 20:59:32
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: "atupaj" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Inna ciekawa sprawa: wyzsze zaszeregowanie powoduje ustawowa wyzsze place,
    > dlatego szkoly nie majace pieniedzy od gminy wola zatrudniac stazystow,
    > zwlaszcza w malo powazanym (a nieslusznie, to bardzo ciezka praca) nauczaniu
    > poczatkowym. Jak ta nauczycielka z rodziny chciala sie przeniesc z malego
    > miasteczka pod Wroclawiem do Wroclawia i pracowac w szkole we Wroclawiu, to
    > jako nauczyciel dyplomowany slyszala: nie stac nas na pania. Ona sama byla
    > sklonna wziac prace za mniej niz jej przysluguje, bo same dojazdy z Wroclawia
> [...]

    jest jeszcze ciekawsze rozwiązanie: zatrudnić studenta 5tego roku studiów,
    który nie ma jeszcze pełnych kwalifikacji. Dostaje wtedy za pełny etat na rękę
    ok. 450 zł...z mojego roku pracowały w ten sposób 4 osoby (a na roku razem
    wszystkiego było 24)...ojciec mojej znajomej jest dyrektorem szkoły - podobno
    dostali wytyczne odgórne, że mają zatrudniać studentów i stażystów bez żadnego
    stopnia awansu zawodowego! byle tak dalej...

    pozdrawiam
    at