PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
  • Data: 2005-02-07 13:38:03
    Temat: Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
    Od: a...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz stary.
    > A może zastanów sie ile dostaje 13 nauczyciel lub pielęgniarka. A ile
    > górnik albo prezes .

    no to o nauczycielach mogę powiedzieć. 13 pensja to 13 pensja - dostaje tyle,
    ile ma "gołej" podstawy przez 12 miesięcy. Ja dostałabym 507 zł na rękę, ale
    ponieważ w szkolenictwie w 2004 pracowałam dopiero 4 miesiące, dostanę tylko
    4/12 - czyli 1/3 z tego. jakieś 170 zł...aż o to poszła ta cała kłótnia. ;-)
    spytałam tylko, czy to mi w ogóle przysługuje, skoro pracuję w szkole dopiero
    pół roku...i z tego powodu nasłuchałam się kilku epitetów i dowiedziałam się,
    że jestem w świetnej sytuacji. Uczę języków specjalistycznych. Do tego trzeba
    pewnej wiedzy...stawka 7 zł za godzinę (przeprowadzonych zajęć!!!; bo tyle
    wychodzi na rękę) jest mało adekwatna - moim skromnym zdaniem...szkoły prywatne
    płacą 30-32...

    pozdrawiam