PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-07 16:18:05
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: Adam 'addy' Piotrowski <"fuzz[]poczta.onet.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Rychcik napisał(a):

    > Powinien - ale, o ile chce to robić za pieniądze podatnika, będąc na
    > trzymiesięcznym płatnym urlopie, to w ramach i w ilościach takich,
    > na jakie jest (określone przez dyrektora) zapotrzebowanie. I wtedy,
    > tak jak napisałem, nawet niechby mu szkoła dopłacała.

    Pozwolisz, że się wtrącę i napiszę jak to całe podwyższanie kwalifikacji
    wygląda _w_praktyce_ - akurat moja dziewczyna uczy w szkole i musi robić
    studia podyplomowe.
    Nie dostaje żadnego dofinansowania, bo szkoły ogólnie stoją cienko z
    pieniędzmi i takie dofinansowanie dostaje może ze 2-3 nauczycieli na rok
    w wysokości 25-50% kosztów.
    Studia te musi zrobić, o ile chce dalej pracować w tej szkole (a chce
    coraz mniej, na szczęście studia przydadzą się i gdzie indziej).
    Studia trwają trzy semestry, a ta osławiona "trzynastka", o którą tu
    tyle krzyku, starczy raptem na opłacenie 2/3 czesnego za jeden semestr.
    Naprawdę nie widzę problemu, żeby Państwo sfinansowało Ci kurs Solarisa
    na takich samych warunkach, na jakich finansuje dokształcanie
    przeważającej większości nauczycieli, czyli w wysokości 0% ;)

    --
    Addy
    "To co w kobiecie najlepsze, to mężczyzna."