PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-07 11:47:59
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnd0ekqt.682.muflon@devil.hell.org Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> pisze:

    > To może by tak zmienić przepisy?
    No toż przecież pisałem - paru kumpli, transparencik, i pod parlament.
    A najlepiej dać się do niego wybrać i lobbować, panie, lobbować! ;)))

    > Bo ja nie rozumiem dlaczego to
    > nie może być "jakiś pokoik". Jakoś na uczelni siedzi często po
    > czterech (skandal :-)) asystentów w pokoju, a po materiały chodzą
    > do biblioteki dwa piętra wyżej.
    Po 40h/tydz. siedzą? Ej, tam też będziesz musiał zmienić przepisy. Qpa
    roboty przed Tobą. ;)
    Ale po co w ogóle to robić? Czy obecny system źle działa?
    Bo jeśli chodzi tylko o głupią zawiść, że nauczyciel nie siedzi w szkole
    40h/tydz. jak np. księgowa, to mnie to nie obchodzi.

    Jotte