PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie??!!

  • 21. Data: 2003-10-31 09:29:18
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Kania...

    > Nie wiem czy masz to samo na mysli, co ja, ale wyglada na to, ze w
    > tym kraju bezrobotnymi sa TYLKO osoby nic nie umiejace...

    Lub, łagodniej mówiąc, szukające możliwości-zdobycia-doświadczenia.
    I oczywiście z "TYLKO" nie należy przesadzać, miałem na myśli głównie
    to, że trudno dziwić się trudnościom w poszukiwaniach. Osoby, których
    szukasz są na pewno, choć pewnie nie tam gdzie ich szukasz ;)
    Ja nie znam ;)

    > Bo te, ktore cos soba reprezentuja, to nie maja czasu na nic.
    > I akurat nie pisze o osobie :P.

    O jakiej osobie? ;)

    adam
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs

  • 22. Data: 2003-10-31 09:38:49
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Kania...

    > Spokojnie, jesli komus tego nie podzlece, to zrobie sama, kosztem
    > pracy dyplomowej i egzaminow. Wolalabym tego uniknac, ale coz :)

    Praca dyplomowa zazwyczaj może poczekać, ale egzaminy warto zdać
    od razu (by uniknąć kolejnych terminów, odbierających czas i zdrowie
    psychiczne ;)) ).
    Cóż - życzę powodzenia.

    adam

  • 23. Data: 2003-10-31 10:12:27
    Od: k...@W...onet.pl

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 10% to osoby z duzym doswiadczeniem, pracujace, nie mogace poswiecic
    > potrzebnych mi 7 dni z ich zycia na wykonanie projektu.

    Czyli, o ile dobrze zrozumialem, nie szukalas pracownika, tylko "rzemieslnika",
    ktory przez tydzien czy inny, dluzszy czas bedzie z toba wspolpracowal jako
    podwykonawca?

    Wg mnie nie ma to duzo wspolnego z tytulowym "bezrobociem" i szukaniem pracownikow.

    Jesli robisz remont i szukasz wykonawcow do jakis prac, to po odrzuceniu
    fuchmistrzow i ludzi przypadkowych, pozostaja ci rowniez dobrzy fachowcy, ktorzy
    uzgadniaja czy beda mogli prace zaczac za 2, trzy czy wiecej tygodni, jak
    wywiaza sie z dotychczasowych zobowiazan.

    Dlaczego nie dziwu cie to w przypadku budowlanca, hydraulika, kafelkarza czy
    innego "fachowca" ktorego prace nie trwaja pare godzin, a kilka-kilkanascie dni,
    a budzi oburzenie, jesli podobny uklad pojawi sie u "rzemieslnika" informatyka?

    W obu przypadkach mozesz zlecic prace ludziom przypadkowym, ale nie chcesz.
    Ale dlaczego nie dopuszczasz do siebie mysli, ze dobry fachowiec nie jest do
    wziecia od reki?

    Nie ma to nic wspolnego z bezrobociem, chyba, ze w kontekscie tego, ze 90% ofert
    wplynelo od ludzi rozpaczliwie szukajacych jakiejkolwiek pracy, liczacych na
    szczesliwy traf, okazje do przyuczenia itp.
    pzdr
    Krzysztof

  • 24. Data: 2003-10-31 10:20:40
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kilka-kilkanascie dni,
    > a budzi oburzenie, jesli podobny uklad pojawi sie u "rzemieslnika"

    Dlatego, ze slysze tyle placzu z 'ust' 'informatykow', ze nie ma sensownych
    zlecen i pracy.

> [...]
    chcesz.
    > Ale dlaczego nie dopuszczasz do siebie mysli, ze dobry fachowiec nie jest

    Ja nie szukam guru w PHP, tylko osoby, ktora robila juz wieksze projekty. A
    jesli chodzi o remont to znalazlam fachowca 'od zaraz'. I przeczytaj moj
    pierwszy post. Szukam od ponad miesiaca..

> [...]
    na
    > szczesliwy traf, okazje do przyuczenia itp.

    kilka osob juz przyuczalam, ale nie do kazdego projektu moge wziac osobe do
    przyuczenia.

    Kania

  • 25. Data: 2003-10-31 10:40:14
    Temat: Re: [priv] bezrobocie??!!
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@p...onet.pl news:bnrorc$hov$1@news.onet.pl

    [...]

    Witaj,
    przepraszam ze na grupe, ale:

    rfc822;k...@p...onet.pl
    rozmiar quoty skrzynki pocztowej przekroczony / size of mailbox
    exceeds quota for the user

    napisz do mnie na priv - work (at) raf256.com - jezeli chcesz, zapraszam :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 26. Data: 2003-10-31 10:46:48
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > exceeds quota for the user
    >
    > napisz do mnie na priv - work (at) raf256.com - jezeli chcesz, zapraszam
    :)

    eeee... bo do tej skrzynki rzadko zagladam... mam tam spamu na kilogramy...

    chyba pora zrobic porzadek :)

    Kania

  • 27. Data: 2003-10-31 11:30:30
    Od: k...@W...onet.pl

    > Użytkownik <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Dlatego, ze slysze tyle placzu z 'ust' 'informatykow', ze nie ma sensownych
    > zlecen i pracy.

    "informatykow"....widocznie informatycy maja jednak latwiej o prace.
    Moze tez wchodzic w gre sprawa regionu poszukiwan.

> [...]
    > jesli chodzi o remont to znalazlam fachowca 'od zaraz'. I przeczytaj moj
    > pierwszy post. Szukam od ponad miesiaca..

    Jesli szukasz miesiac i nie dogadalas sie z zadna z tych 10% osob, ktore
    spelnialy twoje kryteria, to albo w zlych miejscach szukasz, albo masz zbyt
    wysokie wymagania na tych, ktozy sa gotowi z toba wspolpracowac, albo mieszkasz
    w regionie o slabym nasyceniu tego rodzaju specjalistami. Moze poszukaj kogos do
    pracy zdalnej?

    Gratuluje szybkigo znaezienia fachowca do remontu.Mam nadzieje ze jestes
    zadowolona. Szeroki byl zakres robot? Moja kuzynka w Warszawie czekala kiedys (z
    5 lat wstecz) pol roku na jednego z najlepszych specjalistow od wykanczania wnetrz.

  • 28. Data: 2003-10-31 12:37:58
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Wyciagam wnioski na podstawie danych statystycznych.

    no, jako statystyk to pracy na pewno nie znajdziesz.

    Sigurd, co wlazł na tę listę, ale pewnie szybko wylezie

  • 29. Data: 2003-10-31 12:59:57
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > duzo

    > Dlaczego uwazasz, ze chce wynajc kogos za 500 pln/miesiac?
    >
    > Ludzie, z ktorymi rozmawialam stawki uwazaja za bardzo interesujace, ale
    > niestety, maja wiedze nie ta.

    To widocznie popełniłaś bład formułując ogłoszenie. Może gdybyś podała
    stawki, zgłosiłyby się osoby dysponujące odpowiednią wiedzą i
    doświadczeniem. Spójrz na to ze strony potencjalnego pracownika, który ma
    kwalifikacje. Widzi enigmatyczne ogłoszenie, brak informacji o stawkach,
    dodatkowo dochodzi brak możliwości zweryfikowania uczciwości firmy. Wiele
    osób może po prostu zignorować ogłoszenie.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 30. Data: 2003-10-31 13:02:56
    Od: "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031030205649.63ebdcc1.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    On Fri, 31 Oct 2003 01:40:43 -0000
    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >ona nie pisala nic o stawce i ilosci godzin pracy.
    >jasnowidz?

    Ano. Jasnowidz. Jasno widze na podstawie doswiadczen znajomych.Kiepskie
    pensje, kiepska regularnosc w wyplatach.

    Jaroslaw Wiechecki