PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie??!!
    Date: Fri, 31 Oct 2003 11:20:40 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@xeon.j.pl

    Użytkownik <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5eb8.00000175.3fa2358a@newsgate.onet.pl...

    > Dlaczego nie dziwu cie to w przypadku budowlanca, hydraulika, kafelkarza
    czy
    > innego "fachowca" ktorego prace nie trwaja pare godzin, a
    kilka-kilkanascie dni,
    > a budzi oburzenie, jesli podobny uklad pojawi sie u "rzemieslnika"
    informatyka?

    Dlatego, ze slysze tyle placzu z 'ust' 'informatykow', ze nie ma sensownych
    zlecen i pracy.

    > W obu przypadkach mozesz zlecic prace ludziom przypadkowym, ale nie
    chcesz.
    > Ale dlaczego nie dopuszczasz do siebie mysli, ze dobry fachowiec nie jest
    do
    > wziecia od reki?

    Ja nie szukam guru w PHP, tylko osoby, ktora robila juz wieksze projekty. A
    jesli chodzi o remont to znalazlam fachowca 'od zaraz'. I przeczytaj moj
    pierwszy post. Szukam od ponad miesiaca..

    > Nie ma to nic wspolnego z bezrobociem, chyba, ze w kontekscie tego, ze 90%
    ofert
    > wplynelo od ludzi rozpaczliwie szukajacych jakiejkolwiek pracy, liczacych
    na
    > szczesliwy traf, okazje do przyuczenia itp.

    kilka osob juz przyuczalam, ale nie do kazdego projektu moge wziac osobe do
    przyuczenia.

    Kania