PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe

  • 1. Data: 2003-10-30 14:55:49
    Temat: studia podyplomowe
    Od: "Rybka " <b...@g...pl>

    Witam!
    Nie jestem pewna czy z moim pytaniem trafilam na dobra grupe. Ale probuje.

    Chodzi o prawa studenckie na studiach podyplomowych. Czy na takich studiach
    daja legitymacje? Mam 24 lata, wiec znizka na bilet by mi przyslugiwala. Czy
    szukajac pracy moge podawac sie za studentke? ZUS i tak sama juz place, ale
    pracodawcy lubia zatrudniac studentow.
    Cos mi to nie wyglada, ale moze jednak... ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-10-30 17:08:08
    Temat: Re: studia podyplomowe
    Od: " Ida" <o...@g...pl>

    Rybka <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > pracodawcy lubia zatrudniac studentow.
    > Cos mi to nie wyglada, ale moze jednak... ?

    Niestety,zapomnij o tych wszystkich przywilejach... Wiem cos na ten temat bo
    sama studiowałam podyplomowo 2 lata. Powiem więcej bilety ulgowe nie
    rpzysługują nawet doktorantom w tybie dziennym, z wyjatkiem takich uczelni
    które podpisały specjalną umowę z PKP. Mozna sie domysleć jak chetne są
    obecnie uczelnie do ponoszenia takich kosztów...