PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a posredniak?

  • 1. Data: 2003-10-30 14:25:58
    Temat: umowa zlecenie a posredniak?
    Od: "Blank" <b...@a...net>

    Witam
    Jestem osoba obecnie zarejestrowana na posredniaku, bez mozliwosci
    dostawania miesiecznej zaplaty. I zwiazku z tym mam pytanie gdyz dzis
    podpisalem z pewna firma umowe o zlecenie na jeden miesiac, czy ja jutro
    musze jechac do Urzedu Pracy i wyrejestrowac sie? Co bedzie jesli po jednym
    miesiacu pracodawca nie przedluzy ze mna o kolejny miesciac umowy, bede mogl
    z powrotem sie zarejestrowac? Czy podpisujac umowe zlecenie nie trzeba isc
    na posredniak i wyrejestrowywac sie?
    Blank

  • 2. Data: 2003-10-30 14:39:35
    Temat: Re: umowa zlecenie a posredniak?
    Od: "Rybka " <b...@g...pl>

    Witam!
    Zasada jest taka: kazdy zarejestrowany bezrobotny musi informowac Urzad
    Pracy o podpisanej umowie, niezaleznie od tego jaka jest to umowa (czy um na
    zlecenie, um na czas okreslony, czy um o dzielo i czy inna). Masz na to 5
    dni od dnia podpisania umowy. W Twoim przypadku wychodzi do 4-go listopada.
    Nie jestem pewna, ale wydaje mi sie, ze wystarczy,ze poinformujesz ich o tym
    telefonicznie. A przy najblizszej okazji musisz sie wyrejestrowac. Ponowne
    zarejestrowanie jest oczywiscie mozliwe. Choc zycze Ci wielokrotnego
    przedluzania umowy!!!
    Powodzenia.