PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie??!!

  • 1. Data: 2003-10-30 19:23:58
    Temat: bezrobocie??!!
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Wiem, to wyjatek, a kazdy wyjatek potwierdza regule...

    Ale od ponad miesiaca poszukuje programisty PHP do wspolpracy. Ma za duzo
    zlecen, chcialabym czesc podzlecac... i nie moge znalezc osoby z
    odpowiednimi kwalifikacjami ;((

    Kilka miesiecy temu moj szef zalozyl filie firmy w Krakowie, bo tam, gdzie
    jest biuro firmy nie mogl znalezc ludzi z odpowiednimi kwalifikacjami...
    myslalam, ze to zart... Ale teraz powoli zalamuje sie.

    90% ofert to osoby, ktore 'cos zrobily', ewentualnie 'czegos sie uczyly'.
    Poziom wiedzy i umiejetnosci zenujacy... powoli zaczynam rozumiec co w
    Polsce oznacza termin bezrobocie...

    Kania

  • 2. Data: 2003-10-30 21:41:23
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 90% ofert to osoby, ktore 'cos zrobily', ewentualnie 'czegos sie uczyly'.
    > Poziom wiedzy i umiejetnosci zenujacy... powoli zaczynam rozumiec co w
    > Polsce oznacza termin bezrobocie...

    A te 10 % to dobrzy fachowcy tylko za drodzy lub maja inne zbyt niewygodne
    dla firmy wymagania?
    Czy tez kiepscy i nie spelniajacy wymagan z przyczyn niekompetencji?
    Czy wsrod nich znalezli sie ludzie, ktorych firma by zatrudnila, ale nie
    mogla dac im warunkow jakich zadali?

    No i jeszcze pytanie dodatkowe, czy ogloszenie o naborze zawieralo dokladne
    wyliczenei wymogow i gdzie je zamiesciliscie?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-10-30 21:57:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Kania napisał:

> [...]
    >
    > 90% ofert to osoby, ktore 'cos zrobily', ewentualnie 'czegos sie uczyly'.
    > Poziom wiedzy i umiejetnosci zenujacy... powoli zaczynam rozumiec co w

    Bardzo śmieszne - OK! - kupię sobie książkę o PHP, przeczytam - nadam
    się? Obawiam się, że jeżeli to co napisałeś to prawda, to pewnie warunki
    oferowane nie zachęcają tych dobrych w PHP do zmiany miejsca pracy -
    całe społeczeństwo nie może być geniuszami w PHP - prawo popytu i podaży
    obowiązuje też pracodawców, nawet przy dużym bezrobociu - o czym się z
    resztą przekonałeś. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 4. Data: 2003-10-31 01:40:43
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ale od ponad miesiaca poszukuje programisty PHP do wspolpracy. Ma za duzo
    > zlecen, chcialabym czesc podzlecac... i nie moge znalezc osoby z

    [...]
    Nie ma chłopców chętnych do pracy przez 14 godzin/dobę za 500 zł? Jaka
    szkoda...

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 5. Data: 2003-10-31 04:56:49
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Fri, 31 Oct 2003 01:40:43 -0000
    "Jaros?aw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > U?ytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > [...]
    > Nie ma ch?opców ch?tnych do pracy przez 14 godzin/dob? za 500 z?? Jaka
    > szkoda...

    ona nie pisala nic o stawce i ilosci godzin pracy.
    jasnowidz?

    a moze nie jasnowidz, a moze interpretujesz rzeczywistosc, dospiewywujac
    sobie fakty, ktore pasuja do Twojej, z gory juz ustalonej wizji?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 6. Data: 2003-10-31 07:08:34
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Napisz więc jakie wymagania stawialiście, jakie są warunki pracy i
    oczywiście jakie wynagrodzenie firma oferuje.

    Pozdrawiam
    wm

  • 7. Data: 2003-10-31 08:15:53
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    >
    > 90% ofert to osoby, ktore 'cos zrobily', ewentualnie 'czegos sie uczyly'.
    > Poziom wiedzy i umiejetnosci zenujacy... powoli zaczynam rozumiec co w

    A dlaczego nie dać szansy takim osobom? na pewno znalazło by się tam wiele
    "nieoszlifowanych diamentów".
    Jest wiele osób, które znają szeroki zakres zagadnień, ale w żadnym nie są
    specjalistami - nie wynika to z niechęci do nauki - tylko po prostu często
    samo życie powoduje, że trzeba się imać różnych zajęć.

    pozdr
    Krzysiek

    ps. moja znajomość PHP też jest na poziomie osób, które "coś robiły" +
    biblia PHP pod ręką :)

  • 8. Data: 2003-10-31 08:50:00
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    > Nie ma chłopców chętnych do pracy przez 14 godzin/dobę za 500 zł? Jaka
    > szkoda...

    Dlaczego uwazasz, ze chce wynajc kogos za 500 pln/miesiac?

    Ludzie, z ktorymi rozmawialam stawki uwazaja za bardzo interesujace, ale
    niestety, maja wiedze nie ta.

    Kania

  • 9. Data: 2003-10-31 08:51:44
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bnt5mf$7st$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > specjalistami - nie wynika to z niechęci do nauki - tylko po prostu często
    > samo życie powoduje, że trzeba się imać różnych zajęć.

    Dlatego, ze potrzebuje w tydzien zrobic cos calkiem duzego. Do tego
    potrzebne jest doswiadczenie i odpowiednia wiedza. Przy tym akurat projekcie
    nie ma czasu na nauke. Jak mialam czas, to zatrudnialam studentow. Teraz
    jednak szukam kogos z odpowiednimi kwalifikacjami.

    Kania

  • 10. Data: 2003-10-31 08:53:59
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy tez kiepscy i nie spelniajacy wymagan z przyczyn niekompetencji?
    > Czy wsrod nich znalezli sie ludzie, ktorych firma by zatrudnila, ale nie

    10% to osoby z duzym doswiadczeniem, pracujace, nie mogace poswiecic
    potrzebnych mi 7 dni z ich zycia na wykonanie projektu.

    > No i jeszcze pytanie dodatkowe, czy ogloszenie o naborze zawieralo
    dokladne
    > wyliczenei wymogow i gdzie je zamiesciliscie?

    nie 'wy' a 'ty'. jestem osoba prywatna :) nie oferuje stalej pracy a
    zlecenia. nie oglaszalam sie na pl.praca.oferowana, bo po ostatnim
    ogl;oszeniu stracilam wiare w ludzi szukajacych tam pracy. Pracownikow
    szukam poprzez najomych. To moze nie nejszybszy sposob... ale eliminacja o
    niebo prostsza.

    Kania