PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upadłość zakładu a wierzyciele

  • 1. Data: 2003-10-30 18:38:01
    Temat: Upadłość zakładu a wierzyciele
    Od: "wiesiek" <k...@p...fm>

    WITAM.
    Byłem podwykonawcą zakładu(MONTARES SA) który ogłosił upadłość.
    Zakład częściowo nie wypłacił mi za wystawione faktury.Mam jeszcze inny
    problem.Pracę na którą zawarłem umowę z zakładem wykonałem zgodnie z umową,
    wystawiłem tylko część faktur przejściowych.Nie wystawiłem jednak faktury
    końcowej bo musiałbym zapłacić jeszcze wtedy podatek i vat od niemałej
    kwoty.Nie mam też protokółu końcowego odbioru robut.Może ma ktoś jakąś radę
    na odzyskanie pieniążków.
    POZDRAWIAM WSZYSTKICH.

  • 2. Data: 2003-10-30 19:05:13
    Temat: Re: Upadłość zakładu a wierzyciele
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Obawiam si ze nie masz mozliwosci aby cos w tej sprawie zrobic.

    Zapewne na dniach powolany zostanie syndyk masy upadlowsiowej, ktory zwroci
    sie do wszystkich wierzycieli z proba o przekazanie dokumentow
    potwierdzajacych istnienie naleznosci (u ciebie umowa i faktury) i pozostaje
    czekac.....

  • 3. Data: 2003-10-31 08:17:00
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "wiesiek" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > końcowej bo musiałbym zapłacić jeszcze wtedy podatek i vat od niemałej
    > kwoty.Nie mam też protokółu końcowego odbioru robut.Może ma ktoś jakąś

    musisz jak najszybciej zgłościć roszczenia do syndyka, jeśli tego nie
    zrobisz to pieniążki niestety przepadną

    pozdr
    Krzysiek